בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אורות ליידים וסירנה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2009 14:10 לינק ישיר 
אורות ליידים וסירנה

/uploads/20091213_1411118858_htm.htm



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2023 11:46 לינק ישיר 

16.03.2315:56
28. עוד לא החיזרו את התחפושות מפורים?
בתגובה להודעה מספר 0
לא ידעתי שסיפורה של שיפחה היה פופולרי השנה
Octopus 16.03.2315:57
32. מוחות נגד סחר בבני אדם? רכשית ילדים ע''י הומוים?
בתגובה להודעה מספר 0
tristen 16.03.2315:58
38. אנשים חיים בסרט, יותר מדי זמן פנאי מעט מדי תעסוקה.
בתגובה להודעה מספר 0
אורה 16.03.2315:59
39. הקומוניזם חזר?
בתגובה להודעה מספר 0
צללפון 16.03.2315:59
40. הן באמת שפחות חסרות מוח ועמוד שדרה. צועדות כמו עדר בלי לדעת למה
בתגובה להודעה מספר 0
פלומה 16.03.2315:59
41. ברור.. שפחות של מה?
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.03.23 בשעה 16:41 בברכה, פלומה



שנונה במחלוקת 16.03.2316:00
43. פסטיבל של טמטום נשי 8;5;‍♀ᥧ
בתגובה להודעה מספר 0
מירי 16.03.2316:45
85. אז גם בנושא הזה את מצטרפת לגברים?
בתגובה להודעה מספר 43
שנונה במחלוקת 16.03.2316:46
86. גם?! אני בצד של האנשים החושבים - בלי קשר לדת, גזע ומין.
בתגובה להודעה מספר 85
מירי 16.03.2316:53
98. יופי. אני כנראה לא חכמה כמוך.
בתגובה להודעה מספר 86
רק גאה בבנות מיני שמשנות את העולם!
שנונה במחלוקת 16.03.2316:56
101. אם את קוראת לפסטיבל הטמטום הזה: ''לשנות את העולם'', אזי את מתאימה להן כמו כפפה ליד
בתגובה להודעה מספר 98
תהני.
מירי 16.03.2316:57
104. תודה, על טוב ליבך. אני נהנית ואהנה.
בתגובה להודעה מספר 101
כי אני מאחלת לבנות מיני, לחיות בחופש וללא כבלים עתיקים
oby 16.03.2317:52
192. הכבלים העתיקים הם שלך. את בוחרת לחיות בעבר ולדכא את עצמך ב''אוי כמה נשים סבלו פעם''
בתגובה להודעה מספר 104
ההווה שונה לחלוטין כמובן. הדרך שלך גורמת לך ולבנות מינך דיכאון כי תמיד אתן מרגישות קרבנות. 
שנונה במחלוקת לא מרגישה קרבן ולכן הרבה יותר משוחררת ממך.
מירי 16.03.2317:55
194. ממש לא מרגישות קורבנות. מי אמר?
בתגובה להודעה מספר 192
רק לא מוכנות שיקשקשו לנו איך לחיות.
oby 16.03.2317:56
197. מי קשקש לך איך לחיות? איפה?
בתגובה להודעה מספר 194
אני סקרן
מירי 16.03.2318:03
200. בגיל 20 חינכו אותי להתחתן. כי זה הגיל.
בתגובה להודעה מספר 197
אחר כך אהיה כבר רווקה זקנה ומה יגידו השכנים. ומי ירצה להתחתן איתי אחר כך? אז כמו טפשה, התחתנתי עם מישהו אחרי שלושה חודשים. הגבר מצא חן בעיני אבא שלי... אחר כך? מיד ילדים. לא לחכות אפילו רגע. 
אחרי ארבע שנים אם שני ילדים, ביקשתי להתגרש. האקס שלי ומשפחתי, ולא במשותף, כל אחד לחוד, התנגדו. אז התחלתי לגלות את האישיות האמיתית שלי. לא מוכנה שגבר ירים עלי יד, ישתלט על החיים שלי ויחשוב שהוא אדוני.וככה ניצלתי מחיים מטורפים. הייתי עגונה יותר משש שנים. אחרי כן התמרדתי יותר, ושוחררתי ממאסרי
oby 16.03.2318:13
207. אהה אוקיי.. חשבתי אבי מעוז קשקש לך איך לחיות
בתגובה להודעה מספר 200
אז בעצם לא ענית עדיין על שאלתי, למה הוא משוגע? מה הופך אותו למשוגע?
MiniGonzo 16.03.2318:14
208. הסיפור שלך ללא ספק מלא השראה. ואני לא ציני.
בתגובה להודעה מספר 200
אבל איך הוא בדיוק קשור לכך שאסתר חיות, שהיא דמות בינונית מינוס (ואני מאוד מנומס) לא תזכה למנות בעצמה את השופטים, את ראש הממשלה, את השרים ואת היועצים המשפטיים?

מישהו מהאנשים האלה אחראי אישית לסיפור האישי שלך? רוטמן? לווין?
ונניח שמדאיגה אותך הפגיעה בזכויות האזרח - דאגה הגיונית.

איפה בג"ץ היה שגירשו אנשים מביתם תוך דריסת זכויות האזרח הבסיסיות שלהן?
איפה הוא היה שעצרו אנשים באוטובוסים בדרך למחאות?
איפה הוא היה שעצרו קטינות על מחאה?
איפה הוא היה ששר בריאות קבע שניתן להפר את זכויות האזרח הבסיסיות של כל אחד מאיתנו, על מנת לשכנע אותנו לקבל טיפול רפואי ללא הסכמה מודעת?
איפה הוא **עכשיו** שתופעת ריבוי הנשים הפלסטיניות עוברת כמו שריפה ביער במגזר הבדואי?
איפה הוא עכשיו, שנשים בדרום תל אביב סובלות המצקות יומיומיות מידי מהגרי עבודה בלתי חוקיים שנשארים פה על פי דרישתו.

אם אני צריך להחליט מי מסוכן יותר לשלומה ולעתידה של הבת שלי, בג"ץ או ממשלת הימין הנוכחית, אני סומך על הממשלה הרבה יותר. כי הם, לפחות, לא יזרקו אותה לכלבים רק כדי לקדם זכויות מהגרים בלתי חוקיים \ טרנסגנדרים \ בני מגזר השלום ושאר הקבוצות "המיוחסות".
וכן, אני חושש מכפיה דתית, אבל נכון לרגע זה (לעשורים האחרונים) הכפייה של בג"ץ גרועה פי כמה.
מירי 16.03.2318:27
209. בסדר גמור. אבל, כדי לשנות משהו כל כך חשוב ומהותי.
בתגובה להודעה מספר 208
לא הממשלה צריכה לעשות תיקונים. אלא, אנשי מקצוע שונים. מכל המפלגות. אבל שהשייכות המפלגתית לא ישחק תפקיד. 
אינני מומחית בשביל לייעץ איך עושים זאת. אבל, יש אנשים שמבינים בנושא. 
בכלל לא קשה למצוא רעיונות אייך. כי החיפזון מהשטן
1984 16.03.2318:43
217. תפסיקי עם הפנייה לסמכות, אנשי המקצוע לא יודעים שום דבר שאת לא יכולה ללמוד, וגם להם יש דעות.
בתגובה להודעה מספר 209
ואלו רק נבחרי הציבור שיש להם את הזכות לקבוע מדיניות, הפקידים יכולים להציע, לא לקבוע.
שופטים זה תפקיד פוליטי, לצייר את זה אחרת זה גניבת דעת.
מירי 16.03.2318:45
220. מי? ביבי הזקן? חברים של יאיר שיושבים
בתגובה להודעה מספר 217
על שולחנו של נתניהו? 
טלי גוטליב? שהיא מאוד חד צדדית ולא מתאימה. סמוטריץ? 
מעוז? גפני?
MiniGonzo 16.03.2318:45
219. בשום.אופן.לא.
בתגובה להודעה מספר 209
אנשי המקצוע, לא שונים ממני, לא שונים ממך.
הם אנשים, עם דעות פוליטיות, כמוני וכמוך.
גרוע מזה, הם משתמשים ב"מקצוע" שלהם כמגן כאשר הם נתקלים בביקורת על האג'נדות הפוליטיות שהם מקדמים.

מי שאישר לצבא לגרש אזרחים מביתם היו "אנשי מקצוע".
מי שאישר למשטרה לעצור אוטובוסים בדרך להפגנות היו "אנשי מקצוע".
מי שאישר למשטרה להשאיר קטינות במעצר היו "אנשי מקצוע".
מי שאישר לשר בריאות לדרוס את חוק זכויות החולה (וזכויות האדם הבסיסיות של כולנו) היו "אנשי מקצוע".
מי שאשיר ללפיד למסור שטחים טריטוריאליים, ללא אישור הכנסת, ובניגוד לחוק יסוד (!!!), בשבתו כממשלת מעבר (!?!?) היו "אנשי מקצוע".

.. ומי שהעלים עין מהסיפור האישי שלך, היה "איש מקצוע".

כל הרעיון הדמוקרטי מבוסס על העיקרון שאין דבר כזה "איש מקצוע". דעתי, דעתך, ודעתו של כל ואזרח אזרח, שווה בדיוק לדעתה של ראש ממשלת העל חיות.

וזה בדיוק מה שהפוך אותנו שונים מצפון קוריאה (אליבא הדוגמה שהקפיצה לי את הפיוזים מעלה).

ועצם העבודה שאת מוכנה למסור את הזכויות שלך כריבון לחבורת שופטים פוליטים עם עמוד שדרה מגומי שנבחרו בשיטת חבר-מביא-חבר. עצובה.
תזכרי - פוליטיקאים טיפשים הריבון יכול להחליף. איך בדיוק מחליפים עם שופטים טיפשים?!?!
מירי 16.03.2318:48
222. אנחנו, שלא למדנו משפטים, לא יכולים
בתגובה להודעה מספר 219
להבין, מה כל שינוי יכול להוביל.
MiniGonzo 16.03.2318:54
226. ומה גורם לך לחשוב שחבורת הפוליטיקאים עם גלימות, היושבים בבית המשפט העליון כי נבחרו בשיטת חבר מביא
בתגובה להודעה מספר 222
חבר, כן יודעים?

האם מישהו מהם הבין למה תוביל ההתנתקות? האם מישהו מהם גילה עניין בגורלם של האזרחים שפונו באלימות ע"י צבא מביתם אותו קנו בכסף מלא?
האם למישהו מהם היה אכפת?

האם מישהו מהם גילה עניין בגורלן של הנשים בדרום תל אביב שנאלצות לסבול את התוצאות של השארת מהגרי עבודה בלתי חוקיים בארץ?
האם למישהו מהם אכפת?

את ואני, כריבון, יכולים להחליף פוליטיקאי טיפש או כושל.
איך בדיוק אנחנו אמורים להחליף שופט עליון טיפש או כושל?
מירי 16.03.2321:43
263. בעיניין ההתנתקות, שאלת שאלה מאוד כואבת.
בתגובה להודעה מספר 226
משפחה קרובה שלי גורשה מגוש קטיף. זו בעייה שהיתה, וכיום לא רלבנטית. יש המון לעשות ולתקן. והבשורה לא אצלי. ולא תשובה. הרפורמה לא היתה משנה את ההסטוריה... תאמין לי. החיים לא ןשוטים. אבל טוב שאנחנו מנסים לשפר את החיים שלנו. כרגע אנחנו רק צועדים למקום רע מאוד
מירי 16.03.2318:49
223. ראה גם 220
בתגובה להודעה מספר 219
MiniGonzo 16.03.2318:56
230. אז תבחרי פוליטקאים טובים יותר.
בתגובה להודעה מספר 223
ראי תגובה מעלה.
לפחות פוליטיקאים כושלים אפשר להחליף בבחירות. איך אני מחליף את הפוליטיקאית הכושלת אסתר חיות?
מירי 16.03.2321:32
260. כשאתה כותב נגד השופטת חיות ככה,
בתגובה להודעה מספר 230
אני רואה אל לוין ויאיר נתניהו. לא נותר לי אלא לאחל לילה טוב
MiniGonzo 16.03.2317:58
198. תגובת השבוע. צחקתי בקול.
בתגובה להודעה מספר 101
תודה, קבלי דירוג. הייתי זקוק לזה.
fni01 16.03.2316:00
44. כמה הן לקחו לשעה ?
בתגובה להודעה מספר 0
Damian 16.03.2316:04
52. תכף ביבי חוזר מגרמניה
בתגובה להודעה מספר 44
ישלים את המלאי בדף המסרים..
nadavk10 16.03.2316:02
49. זה מצחיק ומדהים בו זמנית
בתגובה להודעה מספר 0
מדהים כי מדהים לראות את הארגון והכיסים העמוקים שלהם, מצחיק כי אין לי מושג על מה הן מפגינות
oby 16.03.2317:54
193. זה מצחיק כי גם להן אין מושג על מה הן מפגינות
בתגובה להודעה מספר 49
מרוקאי29 16.03.2316:03
50. אפשר 2 שפחות? צריך עזרה לפסח
בתגובה להודעה מספר 0
מאיפה מזמינים
פרה אדומה 16.03.2317:47
187. 5;
בתגובה להודעה מספר 50
עמלץ פלד 16.03.2316:03
51. ביבי מתקפל
בתגובה להודעה מספר 0
Mario 16.03.2316:06
54. האמת מרהיב ומקורי
בתגובה להודעה מספר 0
רק דיסוננס אחד עולה, שמי שמארגן מופע כזה לא עושה רושם שהוא חושש מהמשטר...
זה נראה כמו מופע שהצפונבונים הבורגנים חשבו שישאיר רושם יצירתי טוב...
האם החרדים יוכלו לתת קונטרא עם התלבושת שלהם? נחיה ונראה.
סייר 16.03.2316:06
55. מי שצריכה להוליך את השפחות זאת מירב מיכאלי...השפחות הרי הפונדקאיות של האדונים.
בתגובה להודעה מספר 0
Bruce Lee 27



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אורות ליידים וסירנה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext