בית פורומים חרדים מתוקים

הסיבות להפסקת שתיה מוגזת ומתוקה - כן ולעבור לשתות מים צלולים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/4/2010 14:39 לינק ישיר 
הסיבות להפסקת שתיה מוגזת ומתוקה - כן ולעבור לשתות מים צלולים

המחקרים מורים ששתית סודה ממותקת וסודה בכלל, יכולים לגרום למחלות שונות. (אלה הם המחקרים היחידים שנעשו בטווח 30 שנה והם אמיתיים ונכונים)

המחלות העלולות להגרם כתוצאה מסוכרים ומהפוספטים שיש בפנים:
סכרת סוג 2 - מכמויות עצומות של סוכר שהגוף אינו ערוך לטפל בהם.
אוסטאופרוסיס -כתוצאה מהפוספטים המוציאים את הסידן מהעצמות.
בעיות חניכיים ושיניים - כתוצאה מפוספטים +סוכרים הגורמים לכליה לציפוי השן.
אבנים בכליות - כתוצאה של הפוספטים +הסידן הנכנסים לכליות ולדרכי השתן.
סרטן בלוטת הפנקריאס כתוצאה מהכימיקלים במצויים בסודה ובצבעי המאכל.
מחלות גסטרו שונות וקשות - מהנ"ל
לחץ דם גבוה - מכמות הסוכר והחומרים הכימיים.
בעיות מוחיות (קצרים) - כתוצאה מכימיקלים + סוכרים
ועוד מחלות שונות ......

ותודה לדריידל על הלינק:




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/10/2010 00:10 לינק ישיר 

"שתיית משקאות דיאט גורמת להשמנה"

לא, אין לנו טעות בכותרת: מחקר חדש מגלה שמשקאות דיאטטיים תוססים הם הדבר האחרון שכדאי לכם לשתות אם אתם לא רוצים להשמין
סוכנויות הידיעות

מיתוס נוסף נשבר: אחרי שכבר רווח לנו כשמחקר חדש הוכיח שממתיקים מלאכותיים אינם מסרטנים, מגיעה עכשיו חוקרת ובפיה בשורות קשות - משקאות דיאטטיים גורמים, פשוט כך, להשמנה.


במחקר שהציגה שרון פ. פוולר נבדקו נתוניהם של קצת יותר מ-1,500 נבדקים בני 25 עד 64, על פני 7 שנים. 622 מהם נהנו ממשקל גוף תקין בראשית הדרך. בסיום תקופת המחקר כבר סבלו שליש מהם מעודף משקל או מהשמנת יתר.


אולם הדבר המפתיע שגילתה החוקרת, הוא כי סיכוייהם של אנשים שנהנו ממשקל גוף תקין ושתו משקאות דיאטטיים בראשית הדרך להפוך לשמנים - היו גדולים הרבה יותר מאשר של אלו שצרכו משקאות רגילים ממותקים בסוכר.


ממצאי המחקר נשמעים, על פניו ובמבט שטחי, מעט מופרכים: איך יכול משקה שמכיל פחות מ-1 קלוריה לכוס לגרום לנו להשמין?


בכנס האגודה האמריקאית לסוכרת הסבירה החוקרת את המנגנון: כאשר אנחנו מספקים לגוף שלנו משקה מתוק אך דל בקלוריות וכאילו "מרמים" אותו - אנחנו לא באמת מצליחים לעבוד עליו.


לאחר שלגמנו מהמשקה, היא הסבירה, הגוף "מצפה" לקבל גם כמות גדולה של קלוריות. כאשר הוא איננו מקבל אותה, מנגנון הרעב שלנו נכנס לפעולה, והגוף "דורש" מאיתנו שנספק לו עוד קלוריות. שכרינו, כך נראה במקרה הזה, לגמרי יוצא בהפסדנו.

http://www.hashmana.co.il/inner_page_3.asp?articleID=183



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/10/2010 00:08 לינק ישיר 

מחקר חדש: שתיית כמות מוגזמת של קולה עשויה לפגוע בפעילות השרירים
מאת עפרי אילני
החוקרים ממליצים לבדוק את הרגלי השתייה כאשר נתקלים בתופעות בריאותיות בלתי מוסברות

שתייה של קוקה קולה או משקאות דומים בכמויות גדולות עשויה לגרום לפגיעה בשרירים ולהוביל לחולשה ואף לשיתוק - כך מזהיר מחקר שהתפרסם בכתב העת המדעי International Journal of Clinical Practice. לפי המחקר, רכיבים המצויים במשקאות אלה עלולים לגרום לירידה חדה ברמת האשלגן בדם (היפוקלמיה), ולהזיק באופן זה לפעילות השרירים

"בנוסף לחולשת שרירים ולהתכווצויות, ירידה ברמת האשלגן מגדילה את הסיכון להפרעות קצב ועלולה אף לגרום למוות פתאומי, בעיקר אצל אנשים הסובלים כבר ממחלות לב", כתב הד"ר קליפורד פאקר מהמרכז הרפואי של אוהיו, שפירסם מאמר נוסף בנושא השפעת הקולה על רמת האשלגן. בהתחשב בכך, פאקר ממליץ לרופאים לשאול את המטופלים על הרגלי צריכת המשקאות הקלים שלהם כאשר הם נתקלים בתופעות בריאותיות בלתי מוסברות שעשויות להיות קשורות לרמת האשלגן בדם.

בעבר פורסמו מחקרים שונים על השפעות מזיקות של קולה, בהן השמנה, פגיעה בשיניים ועוד. לפי סקר של משרד הבריאות שפורסם שלשום, צריכת המשקאות הקלים בישראל נעה בין חצי כוס לכוס אחת ליום. עם זאת, הסקר לא ציין באיזה משקאות מדובר.

הפרסום בכתב העת מציג תיאור מקרה של מגדל יענים אוסטרלי, שנהג לשתות 4 עד 10 ליטרים של קולה ביום. האיש התמוטט ואושפז לאחר שלקה בשיתוק של הריאות. לאחר שטופל בבית חולים הוא הבריא לחלוטין, אך הומלץ לו להימנע משתייה של קולה בכמויות גדולות. עוד מתאר המאמר את סיפורה של אישה ששתתה בקביעות, במשך שש שנים, כ-3 ליטרים של קולה מדי יום. היא נבדקה לאחר שהתלוננה על עייפות, אובדן תיאבון חריג והקאות מרובות. הבדיקה העלתה שקצב הלב שלה אינו תקין, ככל הנראה עקב מחסור באשלגן. לאחר שהפחיתה את כמויות הקולה ששתתה, היא החלימה לגמרי.

על סמך אירועים אלה ואחרים סבור מחבר המאמר כי מקרים אלה אינם חריגים, וכי שתיית כמויות גדולות של קולה עשויה לגרום נזק לאנשים רבים. לטענת המחבר, הד"ר מוזס אליסף מבית החולים של יאנינה ביוון, "מתרבות ההוכחות לכך ששתיית קולה בכמויות גדולות עשויה לגרום לירידה ברמת האשלגן".

ממצאים אלה מצטרפים לתיאור מקרה נוסף שפירסם באחרונה הד"ר פאקר מאוהיו, של אדם בן 52 שסבל מירידה חדה ברמת האשלגן. הוא התלונן על חולשה ועייפות, ולאחר שתושאל התברר שהוא נוהג לשתות ארבעה ליטרים של קולה מדי יום. פאקר העריך שעשרות מיליוני בני אדם ברחבי העולם שותים יותר מ-2 ליטר קולה ביום. זאת, בין השאר עקב שיווק המשקה באריזות גדולות. לטענתו, יש להניח שבמקרים רבים הקשר בין מחלות שונות לבין שתיית קולה אינו מאובחן.

החוקרים מציינים שלא ניתן עדיין לקבוע איזה מרכיב במשקה הוא הגורם לירידה ברמת האשלגן. לדברי אליסף, הגורם עשוי להיות קפאין, גלוקוז או פרוקטוז, אך יש להניח שהאחראי המרכזי הוא הקפאין. עם זאת, לדבריו גם קולה נטולת קפאין עשויה לגרום לנזק, מכיוון שהפרוקטוזה המצוי במשקה גורם לעתים לשלשול.

מקוקה קולה ישראל נמסר בתגובה: "כל מוצרינו בטוחים לחלוטין ואפשר ליהנות מצריכתם".

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1086773.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/10/2010 23:58 לינק ישיר 

אם הזמן מתרגלים להכל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/5/2010 18:37 לינק ישיר 

מיץ פירות טבעי מדולל במים (עדיף לאכול פרי שלם ולשתות מים)



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-17/5/2010 17:22 לינק ישיר 


אם אפשר סיכום קטן,

מה אפשר לשתות חוץ ממים צלולים ונקיים ?

משהו טעים (עדיף מוגז) שמזיק בצורה מינימאלית ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2010 12:32 לינק ישיר 

הרותם!
דיאט מים אינו משמין...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/4/2010 17:48 לינק ישיר 

ברור חלק ממאזן השתיה כולל תה לכל סוגיו וכן מרקי ירקות לא סמיכים ולא רק מים צלולים. הזהרו רק לא להוסיף סוכר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-25/4/2010 16:46 לינק ישיר 

קראית היום כתבה תמוה בBBC

שם מציינים ששתיית תה (הכוונה לתה שחור ואני מתארת לעצמי עם חלב - כמיטב המסורת הבריטית....)

יותר בריאה לשתיית מים והנימוק לכך לדבריהם הוא - שמים זה רק החזרת נוזלים לגוף ואילו תה זה גם נוזלים וגם חומרים נוגדי-חימצון, אז הרווח הוא כפול.

הנה הלינק - הלמביני אנגלית שבקרבינו -

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/5281046.stm

אם כך נאמר על תה שחור, אני מתארת לעצמי שיתרונות בחליטות צמחים כנראה הרבה יותר-?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/4/2010 16:40 לינק ישיר 

כסף
לא צריך לנסות, מצויין על זה מספר קלוריות אפס ,
אז איך אתה משווה למספר הקלוריות של שתייה לא דיאט ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/4/2010 22:06 לינק ישיר 

וכי ניסית שאמרת שהגזמתי?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/4/2010 17:43 לינק ישיר 

כיכר
הגזמתה,
 לא מיניה ולא מיקצתיה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/4/2010 11:26 לינק ישיר 

כמעט



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/4/2010 03:57 לינק ישיר 

קשה אבל להתרגל לשתות רק מים.. רגע דיאט קולה גורם להשמנה כמו קולה רגיל?


תוקן על ידי ככר_כסף ב- 23/04/2010 11:25:05




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/4/2010 15:31 לינק ישיר 

אין כמו מים לבד



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/4/2010 19:39 לינק ישיר 

הם מכילים סוכר בכמות לא מבוטלת-6 גרם פחמימה ל100 מ"ל! שזה כף סוכר לכוס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > רפואה ובריאות > חרדים מתוקים > הסיבות להפסקת שתיה מוגזת ומתוקה - כן ולעבור לשתות מים צלולים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext