בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שלום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2010 18:15 לינק ישיר 
שלום

שלום לכל המשתמשים המכובדים
אני מחפש אנשים שצורבים על ביפרים או שמוכרים
אם מישהו מכיר אחד כזה אשמח אם תוכלו לשלוח לי הודעה פרטית
אני עובד ומתנדב  בארגוני ההצלה הביטחון והחירום של ישראל
ואני מחפש ביפר (כמובן בקנייה)
בתודה מראש


תוקן על ידי F8FC79 ב- 30/11/2010 18:16:39




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2012 22:00 לינק ישיר 

F8FC79 כתב:
שלום לכל המשתמשים המכובדים
אני מחפש אנשים שצורבים על ביפרים או שמוכרים
אם מישהו מכיר אחד כזה אשמח אם תוכלו לשלוח לי הודעה פרטית
אני עובד ומתנדב  בארגוני ההצלה הביטחון והחירום של ישראל
ואני מחפש ביפר (כמובן בקנייה)
בתודה מראש


תוקן על ידי F8FC79 ב- 30/11/2010 18:16:39


כנ"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2012 16:10 לינק ישיר 



תוקן על ידי הבוא_נבוא ב- 29/05/2012 16:11:22




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/5/2012 15:00 לינק ישיר 

D

תוקן על ידי הבוא_נבוא ב- 29/05/2012 15:06:35




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שלום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext