שלום לכל המשתמשים המכובדים
אני מחפש אנשים שצורבים על ביפרים או שמוכרים
אם מישהו מכיר אחד כזה אשמח אם תוכלו לשלוח לי הודעה פרטית
אני עובד ומתנדב בארגוני ההצלה הביטחון והחירום של ישראל
ואני מחפש ביפר (כמובן בקנייה)
בתודה מראש
תוקן על ידי F8FC79 ב- 30/11/2010 18:16:39
|