שלום לכולם,אנו מחפשים חובשים בעלי תעודה תקפה ממד"א או כחובשים קרביים (עד שנתיים מהשירות).מדובר בליווי טיולים של יומיים שלושה בשבוע הבא. אם מישהו מעוניין אפשר לפנות בהודעה אישית. תודה :)
לאן לשלוח קורות חיים?
מעוניין תוכל לשלוח לי הצעה למייל