אשנח לחבר אלי קבוצה תודה ! דבר אלי באישי פרטים תיבת פרטית תודה ! _________________
_________________
גם מעוניין ...!!!מי שיש לו קבוצה של הצלה/מד"א בבני ברק וגוש דן בוואצ אפ ויכול לחבר אותיבבקשה שייפנה אליי בפרטיתודה לעזרים...!!!!
גם אני רוצה