בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

האם מפת ישראל עם פיצוץ גרעיני מוצפנת בשטר המאה שבכיסנו ועוד !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/11/2012 07:30 לינק ישיר 
האם מפת ישראל עם פיצוץ גרעיני מוצפנת בשטר המאה שבכיסנו ועוד !

האפיפיור מוצפן בשטר החמישים - רבנים זועמים !

דמותו של האפיפיור הוצפנה בשיטת הצפנה חדשנית בהולנד ע"י מעצב שטרות ישראל מאיר אשל,
תמונת נושא השטר היא הר הבית עליו הוצפנו דמויותיהם של כהן דגון ואפיפיור,
השטרות שבידי הציבור כעת הם למעשה סרט צילום שניתן לפיתוח,
כל אחד יכול לפתח את השטר עם מצלמה דיגיטלית בלחיצה על אפקט הנגטיב הנקרא גם תשליל,
הצנזורה ככל הנראה עדיין לא אישרה את הדברים לפירסום מחשש למהומות במגזר החרדי
לנוכח תיקרובת העבודה הזרה שבכיסם,
הרב זמיר כהן: לברר את מקור העניין ולתקן להבא"
רבנים רבים חוששים מן הממצאים המרעישים שללא ספק ישנו את פני מדינת ישראל.
ממצאים עיקריים בקישור זה
http://forum.emetaheret.org.il/topic4384.html#p36577





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/11/2012 17:54 לינק ישיר 

ורד_אלמוגי כתב:

לא  להתייחס  לתוכן  הודעת  הפתיחה  באשכול  מטעם  tuvalo2

מדובר  בפעיל  של  כת  מסוכנת   ביותר


מאיפה הבאת את כל האשמות השיקריות המומצאות האלה?
אני ברסלב מתחזק והרבנים שבירכו אותי על מה שגיליתי ומחזקים את דברי הם
הרב בניהו שמואלי,הרב זמיר כהן,הרב אמנון יצחק,הרב בצרי דוד,הרב מוצפי ועוד רבים,תבדקי,
בדבריך השיקריים את עושה לשון הרע,
את מגינה על האפיפיור הרשע שדמותו הוצפנה בשטר החמישים שבכיסך,
עליך (או אם את גבר שתול) אומר "מגן אדום בדברו"
אכן יש בינינו ערב רב,וזה עצוב,מקווה שאת לא אחת מהם,



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/11/2012 08:58 לינק ישיר 


לא  להתייחס  לתוכן  הודעת  הפתיחה  באשכול  מטעם  tuvalo2

מדובר  בפעיל  של  כת  מסוכנת   ביותר




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > האם מפת ישראל עם פיצוץ גרעיני מוצפנת בשטר המאה שבכיסנו ועוד !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext