בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בבקשה- אני לא יודעת איך לצאת מהמצב שלי !!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/2/2013 08:26 לינק ישיר 
בבקשה- אני לא יודעת איך לצאת מהמצב שלי !!!!!

אני פונה אליכם ממש בחוסר ברירה.
לא נעים לי ומעולם לא ביקשתי דבר כזה מבני אדם.
אבל אני חייבת להציל את עצמי כמה שיותר מהר.....

אני בחורה מאומצת. אך כמעט ואין תמיכה כספית מההורים המאמצים.
הם דואגים לי לבית , אוכל ושינה. וביגוד מינימלי. אך הם טיפוסים לא חייכניים ולבביים כל כך.
לפני שנתיים  הייתי  זקוקה  להלוואה של 1000 שקל כדי להשלים חוב של 1000 שקל בבנק.
היום אני מבינה שזה היה ממש מיותר....והיייתי צריכה ללכת לעבוד ולהסתדר בעצמי.

לצערי  נפלתי על בנאדם שהיה נראה מאוד חביב, חשבתי שהוא באמת רוצה לעזור לי , הוא לבוש כולו בלבוש של אדם דתי מאמין עם זקן ופאות וכיפה סרוגה גדולה כזו על הראש.
לא תיארתי לעצמי לאן אני נכנסת....

הוא נתן לי את הכסף ממש בחביבות ואפילו אמר לי שאני יכולה להחזיר את זה גם בעוד שנתיים או שלוש.
והייתי רגועה , חשבתי שהגיע לי מלאך משמיים.

אך לצערי הרב לפני שנה קיבלתי טלפון ממנו , שהוא מצפה שאני כבר יחזיר את ההלוואה. ב"ה היו לי 1000 שקל להחזיר.
והוא ביקש ממני להגיע לאיזה מקום ולמסור לו את הכסף.
באותו רגע הוא כזה תפס לי את היד ועיקם לי אותה , ודרש שאשלם לו 10,000 שקל ריבית על כל  השנה שעברה.
ושהוא יודע היכן אני גרה , והוא יעקוב אחריי כל יום ויחפש אותי. כדי לקחת ממני את כל הכסףשאני חייבת לו.
ושאם אני יתלונן עליו למשטרה , הוא  יהרוג אותי!
הסברתי לו שהוא נתן לי 1000 שקל בלבד. ואין לי מאיפה לשלם סכום של 10,000 שקל.
הוא אמר שעד שלא אשלם את כל הסכום שהוא מבקש- הוא לא יפסיק לחפש אותי.
ושכל עוד אני מתעקבת , אצטרך לשלם ריבית על החוב.
הלכתי לעבוד ובינתיים החזרתי לו עוד 3,000 . כמובן עבר זמן הוא איים עליי שאני צריכה לכסות סכום של 30,000 שקל .(כי הוא חישב את זה עם ריבית).
וכך התגלגל הסיפור עד שנכון להחודש  אני כבר חייבת לו   40,000 שקל . ( כולל ריבית)

אין לי את הסכום הזה ....,
לא יכולה להשיג את הסכום הזה בזמן כל כך קצר.
אני צריכה שנתיים לעבוד כדי להרוויח סכום כזה 
ואין לי מאיפה.
הזמן הוא גורם משמעותי עבורי ....ואין לי יכולת כזו....

אם הייתי יכולה לשלם לו את הסכום הזה עכשיו .... זו המשאלה הגדולה ביותר שלי....

בבקשה, בבקשה ! תעזרו לי , אני לא יכולה לישון בלילה בגלל האיש הזה.
הוא רודף אחריי גם בחלומות....
לא מתנהלת נורמלי...
לא מחפשת שידוך....
רוצה רק לצאת כבר מהמצב הזה !
קשה לי כ"כ...
בבקשה , אני פונה בדמעות , אני מתפללת לה' שישלח לי שליח נאמן שיעזור לי !
זקוקה לעזרה מבעלי חסד אמיתיים !
רוצה לחזור לחיים נורמלים ותקינים ללא איומים ...

הכל התחיל מסכום קטן קטן שיכולתי להישאר בחוב הזה בבנק ולא היה קורה כלום 
אבל זה הפך לסכום גדול שרק טופח וטופח...
בכלל לא תיארתי לעצמי שהאדם הזה ישחט אותי ככה 
ואני בסה"כ בחורה צעירה בלי הרבה ניסיון בחיים.....
אני מודה שעשיתי טעות ולעולם לא אעשה אותה שוב!!!!!!
אני רק רוצה לצאת מהמצב הזה !
בבקשה מתחננת בדמעות , תתרמו לי קצת כסף ..... ( אני במקביל יעבוד כדי להשיג עוד)
בכדי שאוכל להחזיר לו את הסכום שאני חייבת לו ולהמשיך לחיות את חיי כרגיל....

בבקשה ,אנשים טובים, כל תרומה תתקבל בברכה!!!
כמה שתוכלו לתת , תבורכו משמיים !!!!!
גם אם זה מעט !
תהיה לכם הזכות  שעזרתם לבחורה צעירה שבמצוקה !!!

כל מי שמוכן לעזור לי , אפשר לרשום לי הודעה פרטית ואני יתן לכם את הפרטים שלי.


תודה וסליחה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/4/2023 18:59 לינק ישיר 

בלי פאניקה שקרית






דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/2/2013 16:18 לינק ישיר 

יש חוק במדינת ישראל ועלייך לפנות לגורמים הרלוונטיים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בבקשה- אני לא יודעת איך לצאת מהמצב שלי !!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext