אם רח"ל צריך עזרה ראשונה. מה יותר כדאי, הצלה/איחוד הצלה/מד"א או זק"א ? http://www.youtube.com/watch?v=AnvAOhb3CDw
אז היה צריך לשים את רחל בסוג של דיור מוגן או בית אבות סיעודי...שם היו נותנים לה את היחס הטוב ביותר..אני לא חושב שמצבה היה כזה קשה בשביל עזרה ראשונה.
הכי טוב תפילה קטנה ולהתקשר להצלה ואח''כ כולם באים ביחד .