אם רח"ל צריך עזרה ראשונה. מה יותר כדאי, הצלה/איחוד הצלה/מד"א או זק"א ? http://www.youtube.com/watch?v=AnvAOhb3CDw
הכי טוב תפילה קטנה ולהתקשר להצלה ואח''כ כולם באים ביחד .
אז היה צריך לשים את רחל בסוג של דיור מוגן או בית אבות סיעודי...שם היו נותנים לה את היחס הטוב ביותר..אני לא חושב שמצבה היה כזה קשה בשביל עזרה ראשונה.