בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תגידו לי מה יותר טוב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2013 20:21 לינק ישיר 
תגידו לי מה יותר טוב


אם  רח"ל  צריך  עזרה ראשונה.  מה  יותר  כדאי,  הצלה/איחוד הצלה/מד"א   או  זק"א ?

http://www.youtube.com/watch?v=AnvAOhb3CDw




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/4/2013 08:49 לינק ישיר 

הכי טוב תפילה קטנה ולהתקשר להצלה ואח''כ כולם באים ביחד .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/8/2013 16:43 לינק ישיר 
אם רוציןם לעשות טוב

אז היה צריך לשים את רחל בסוג של דיור מוגן או בית אבות סיעודי...שם היו נותנים לה את היחס הטוב ביותר..
אני לא חושב שמצבה היה כזה קשה בשביל עזרה ראשונה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תגידו לי מה יותר טוב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext