תיק גרוע! לא ממליצה בכלל..
אני ובעלי קנינו גם כן לאחרונה תיק לגג הרכב של "קאר באג".. בתחילה הכל נראה מצוין, עד שבזמן הנסיעה בעלי נאלץ לבלום בלימת פתע.. באותו רגע נפל לכולנו הלב, כאשר התיק נהדף קדימה וכמעט וצנח לנו על השמשה הקדמית.. (כבר כמעט חצי מהתיק כיסה את השמשה - וזה לא צחוק! היו שם דברים כבדים כמו העגלות של הילדים ומגשים מזכוכית שקנינו במתנה להורים של בעלי).. בקיצור - היה ממש סרט אימה.. כבר עדיף לוותר על חלק מהדברים ולהשתמש בבגאז'.. לפחות זו אופציה בטוחה יותר..
|
|