פורום סקופים וחדשות אשכול 794805
hvc 09.05.2322:45
בעקבות לחצים של כתבת הבריאות של ישראל היום, מיטל יסעור: בשערי צדק שוקלים לבטל כנס לחולי סכרת חרדים מכיוון שהוא כולל מעגלי שיח נפרדים
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.05.23 בשעה 23:22 בברכה, hvc
בתגובה לגולש שהאשים אותה בשנאה השיבה הכתבת כי היא פועלת מתוך "אהבת שוויון":
לאומן-אטאיסט 09.05.2322:46
1. ואם היה מוסלמים במקום שמבקשים לבצע בהפרדה?
בתגובה להודעה מספר 0
על יהודים הכי קל.
לעניות_דעתי 09.05.2322:50
8. יש לזה כבר שם - התאמה תרבותית
בתגובה להודעה מספר 1
Digger 09.05.2323:07
19. מה הבעיה? שכל הגברים יצהירו שהם נשים והכנס יהיה ב 2 קבוצות של ''נשים'' לטובת איכות השיח
בתגובה להודעה מספר 8
הפרוגרס זה חרב פיפיות...
Skynet84 10.05.2306:39
85. למדתי מושג מטורלל חדש - התאמה תרבותית
בתגובה להודעה מספר 8
ישראלי5 09.05.2323:05
17. טענה בעייתית
בתגובה להודעה מספר 1
מוסלמים זו תרבות פונדמנטליסטית חולנית עם מושגים של כבוד המשפחה ומכירת נערות ,לא הייתי משווה בין ציבור יהודי (מכל סוג) למוסלמים .
זה אמור לפרגן לחרדים אגב
לאומן-אטאיסט 09.05.2323:09
20. פתאום גזענות זה סבבה?
בתגובה להודעה מספר 17
הרואה 09.05.2323:18
23. אתה רוצה להיות כמוהם? כמו חולי הנםש המוסלמים? או אדם נאור שיכול לשבת בחברת נשים צנועות ולכבוש את יצרו.
בתגובה להודעה מספר 1
לאומן-אטאיסט 09.05.2323:20
24. אה.. אתה גם שואל אותי?
בתגובה להודעה מספר 23
לא רלוונטי מה אני רוצה.
רלוונטי שאתם בשמאל מוכנים לקבל למוסלמים יש את מה שאחרים שמתחננים אבל הם יהודים לא יכולים.
לעניות_דעתי 09.05.2323:20
25. אם זאת המסקנה שלך
בתגובה להודעה מספר 23
אז היא נגועה בוואחד אי הבנת הנקרא וגזענות
יהודי ישראלי 10.05.2300:33
55. המצפן המוסרי ודרך החיים שלנו הם התורה וההלכה.
בתגובה להודעה מספר 23
תמיד הלכנו לפיהם, ותמיד נלך לפיהם.
אנחנו לא זקוקים למחמאות או לטפיחה על השכם. ברור לנו שאם זה רצון ה׳, (וזה רצון ה׳), המצפן שלנו מכויל.
ולא, אנחנו לא יושבים מעורב אלא בנפרד. זה אורח החיים שלנו. ואם הצד ה׳ליברלי׳ רוצה שנכבד את אורחות חייו, שיכבד את שלנו! כי כמו שהוא מזדעק על כל מה שמריח יהדות, גם אנחנו יכולים להדיר כל מה שמריח חילוניות בדיוק באותה צורת כפייה!
אז הגיע הזמן שכל ה׳נאורים׳ בעיני עצמם ייצאו לנו מהחיים! ואם זה לא יקרה, נרגיש את עצמינו חופשיים להיכנס להם לחיים! באמת!
Mrs M 10.05.2301:40
77. ואולי סתם לכבד את הרצון של הנשים לשבת בחברת נשים?
בתגובה להודעה מספר 23
לא כל דבר זה יצר וכיבוש
MechanicalMan 10.05.2305:21
80. אני רוצה לחיות כמו אדם יהודי במדינה יהודית
בתגובה להודעה מספר 23
והיהדות דוגלת בחוסר שיוויון והכרה בכך שלא ניתן באופן קטגורי לכבוש את היצר של האדם, ולשם כך יש גדרות. לכל הפחות ראוי לכבד אנשים שבמרחב הציבורי, על עצמם, רוצים לאמץ את הגדרות האלה.
לאומן-אטאיסט 09.05.2322:46
2. בושה.
בתגובה להודעה מספר 0
יהודי 6וב 09.05.2323:11
22. למה?! אתה יודע איזה מכשול זה שהוא יערבב את הסוכר שלו עם שלה?! נכתב בציניות ע''י מטפל מיני שות''מ!
בתגובה להודעה מספר 2
עמלץ פלד 09.05.2322:47
3. מלשינה. זה מצויין נפרדו למגזר
בתגובה להודעה מספר 0
חברה בפורום 09.05.2322:49
4. עיתון ישראל היום הפך להיות כמו עיתון הארץ בשנאתו ליהדות
בתגובה להודעה מספר 0
Uranus 09.05.2322:50
7. אכן.. לפעמים יותר גרוע
בתגובה להודעה מספר 4
רב ברנש 09.05.2322:59
15. לגמרי
בתגובה להודעה מספר 4
נשאר לנו רק את 14
menahem 09.05.2323:07
18. מסכים, נהיה שמאלני מאוד
בתגובה להודעה מספר 4
Uranus 09.05.2322:50
5. מדוע בית החולים נלחץ מדעה של איזה כתבלבים בזויים?
בתגובה להודעה מספר 0
יהלום שבכתר 09.05.2322:50
6. קודם להקפיא את הכנס ואז לברר את הפרטים?! זה לא אמור להיות הפוך?
בתגובה להודעה מספר 0
פרה אדומה 09.05.2322:51
9. כמובן שהליצנ.ית כותב.ת עם הנקוד.ה המגדר.ית.
בתגובה להודעה מספר 0
Yair 09.05.2322:58
14. זה נורא
בתגובה להודעה מספר 9
יהלום שבכתר 09.05.2322:51
10. בשם 'אהבת השוויון'
בתגובה להודעה מספר 0
twitter.com/MaytalYasur/status/1655954847898714112.twitter
לעניות_דעתי 09.05.2322:52
11. אחרי זה תתבכיינו על אי ההשתלבות, הכנס מיועד לחברה החרדית תחיו עם זה חבורת מתנשאים
בתגובה להודעה מספר 0
FAO 09.05.2323:23
27. לחרדים אסור להיות בחברת נשים? ממתי בדיוק?
בתגובה להודעה מספר 11
אליצור 09.05.2323:28
28. ממתי שהם החליטו לציית לרבנים, מי אתה שתגיד להם בחברת מי לשבת?!.
בתגובה להודעה מספר 27
FAO 10.05.2300:15
45. אני לא אומר להם
בתגובה להודעה מספר 28
מנסה לברר את האיסור הדתי שכנראה אין.
ומה בסוכרת הוא כל כך מגזרי שמיועד לחרדים?
האם יש כנס כזה לחילונים?
gardner 10.05.2300:39
64. אין איסור דתי, יש מוסכמה חברתית תרבותית, זה בכלל לא משנה
בתגובה להודעה מספר 45
Foreteller 09.05.2323:40
38. למה אתה רואה את זה כעליונות גברית ומניעת הגבר ולא להפך? מעוניין להבינך
בתגובה להודעה מספר 27
FAO 10.05.2300:16
47. טענתי כך? לא
בתגובה להודעה מספר 38
Foreteller 10.05.2300:20
52. מניין לך שזה לא דרישה של החרדיות לא להיות עם גברים, לדבר דווקא עם אשה?
בתגובה להודעה מספר 47
לחרדים אסור להיות בחברת נשים? ממתי בדיוק?
השרף 09.05.2322:53
12. פלסטין היום, עיתון שמאל עם שנאת יהדות מובהקת
בתגובה להודעה מספר 0
וכן יהדות זה כנסים בהפרדה לא פנג'ויה.
עושים_תשובה 09.05.2322:55
13. זה ממש הפליה בשירות הציבורי
בתגובה להודעה מספר 0
שגברים לא יכולים לקבוע תור לגניקולוג
ישראלי5 09.05.2323:03
16. אם מדובר על חולים חרדים
בתגובה להודעה מספר 0
לדעתי אין שום מניעה .
אמונה שלהם ושיהיה להם בהצלחה .
לא חסרים לנו ממשקים לוויכוח על דברים של המרחב הציבורי .
Foreteller 09.05.2323:39
36. אז כפית אורח חיים (כאן, לערבוב) הוא דבר שלא דורש גינוי ורק הבעת אי הסכה לדעתך?
בתגובה להודעה מספר 16
totoloto 09.05.2323:11
21. כפייה חילונית
בתגובה להודעה מספר 0
מגע אש 09.05.2323:28
29. בדיוק כך
בתגובה להודעה מספר 21
להקיא
FAO 09.05.2323:23
26. הם מצהירים שיש להם בעיות מיניות שאין להם שליטה?
בתגובה להודעה מספר 0
הרי אין איסור ייחוד.
גם לשבת ולדבר אי אפשר ביחד?
טירלול מארץ הטרלולים
hvc 09.05.2323:29
30. לאשה חרדית לא יהיב נעים לשתף בפתיחות על מצב רגיש בקבוצה מעורבת. אתה באמת לא מסוגל לכבד מישהו שחי שונה ממך?
בתגובה להודעה מספר 26
FAO 10.05.2300:03
41. לי יש דברים שלא נעים לי לשתף עם גברים למשל
בתגובה להודעה מספר 30
"לא נעים " זה עדיין לא הסבר.
בוא נדבר מבחינה דתית:
מה הבעיה כאן?
אין איסור ייחוד, אין מגע בין גברים ונשים.
יש דיבורים. מה הבעיה?
hvc 10.05.2300:16
46. במחילה, מה זה עניינך? יש אוכלוסיה ענקית שזה חשוב וחיוני עבורה, מגיע לה שירות לא פחות מלך
בתגובה להודעה מספר 41
כמובן, להתעניין ולבקש להבין ולהכיר ואפילו להתווכח זה סבבה
אבל באיזה קטע הדיון על מה שלדעתך נצרך או לא נצרך מתנהל כאן מול דריסה של אוכלוסיה שמנסים למנוע ממנה שירות מותאם?
FAO 10.05.2300:18
48. במחילה, מה הייחוד החרדי בסוכרת?
בתגובה להודעה מספר 46
שירות מותאם? עבור מה?
יש בכנס כזה בעיה הלכתית?
hvc 10.05.2300:19
50. הסכרת אותה סכרת, האוכלוסיה זקוקה לכנס מותאם לאורחות חייה - ופעילה קיצונית במסווה של כתבת פועלת כדי למנוע מהם אותו
בתגובה להודעה מספר 48
יהודי ישראלי 10.05.2300:37
61. אביזרי דגילוי עריות. אתה מוזמן ללמוד על זה.
בתגובה להודעה מספר 41
ובלי קשר לזה, אני מצפה ממי שמבקש שנכבד את אורח חייו הליברלי, שלא יכתיב לי מה לעשות בחיים! אני לא מאמין בשוויון, ולא רוצה שיכפו עליי פרוגרס!
אליצור 09.05.2323:35
31. כפיה אנטי דתית. הכנס מיועד לחרדים וזכותם לשבת איך שהם רוצים..
בתגובה להודעה מספר 26
Octopus 09.05.2323:36
32. לך תרקוד עם נו ואל תחלק לנו ציונים.
בתגובה להודעה מספר 26
FAO 10.05.2300:23
53. תגובה דבילית
בתגובה להודעה מספר 32
אולי כבודו יסביר מה הבעיה פה?
כי אני לא מבין.
אין ייחוד,אין מגע.
למה קניות בחנות כן והרצאה לא?
למה רכבת כן והרצאה לא?
למה מטוס כן והרצאה לא?
פליצ'ה 10.05.2300:27
54. למה אתה חושב שאתה יכול להבין וחייב להבין כל דבר? ומה שלא תבין, בהכרח תתנגד אליו?
בתגובה להודעה מספר 53
מאיפה עזות המצח והחוצפה לחשוב שאתה בכלל מסוגל להבין את העקרונות והתפיסות וראיית העולם של ציבור אנושי שכה שונה וכה רחוק מתפיסותיך?
FAO 10.05.2300:35
58. את זה אני שואל אותך
בתגובה להודעה מספר 54
מאיפה עזות המצח והחוצפה
מותר ורצוי לשאול שאלות ואני לא חייב לך דין וחשבון .
יש לך תשובה? סבבה
אין לך תשובה? אז אין לך.
איזו התנשאות דוחה.
פליצ'ה 10.05.2300:40
65. אם אתה שואל כדי לדעת, זה דבר אחר. ישמחו לענות לך.
בתגובה להודעה מספר 58
אבל לא בגלל זה אתה שואל.
ברור מהניסוח שלך שאתה שואל שאלות רטוריות כדי "להוכיח" לכולם שאין שום הגיון בדרישה החרדית למעגלי השיח הנפרדים.
פליצ'ה 10.05.2300:19
51. מי אתה שתגיד להם מה לעשות? למה אין לך בעיה עם מרוץ לנשים בלבד בתל אביב?
בתגובה להודעה מספר 26
בית החולים יכול לתת שירותים מותאמים למגזרים שונים. תפסיקו לדחוף את האף הארוך לכל חור יהודי ולחנך את כולם.
אה. סליחה. את המוסלמים אין לכם כוונות לנסות לחנך.
שיתחתנו עם כמה נשים ויעשו הכל בהפרדה מגדרית.
את הצפרדעים האלה אתם בולעים בכמויות בלי בעיה ברוב צביעותכם.
יש לתופעה הזו שם אגב:
שנאה עצמית.
פובליציסט 10.05.2300:35
57. אנחנו מצהירים שאנחנו לא רוצים לשבת גברים ונשים בערבוביה, כי ההלכה אוסרת את זה. נקודה.
בתגובה להודעה מספר 26
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.23 בשעה 00:42 בברכה, פובליציסט
וגם אם חלק מהפוסקים מתירים באופנים מסוימים (אם כל המשתתפות לבושות בצניעות למשל), עדיין כולם יודו שמידת חסידות שלא להסתכל בכלל.
ומאחר וזה נשמע שאתה מתיימר לפסוק כאן הלכות, אני מציע שתעיין בנושא ותחכים קצת.
הנה מקום להתחיל ממנו:
הרבה אחרונים פסקו כדעת הסוברים שהמסתכל בנשים עובר על איסור דאורייתא. והם הלבוש והערוך השלחן באבהע”ז סי’ כא ס”א והפמ”ג סי’ עה משב”ז ס”ק א והחיי אדם כלל ד הלכה ד והמשנה ברורה שם סק”ז. אמנם בפמ”ג והחיי אדם שם סוברים שמן התורה עובר רק אם נהנה מהסתכלותו. ראה רבינו יונה אות יח וספר החינוך שסברו שהוא איסור דאורייתא, ולעומתם ביראים סי’ רלג שסבר שהוא מדרבנן, והסמ”ק סי’ ל שסבר שהאיסור מהתורה רק כשמסתכל לשם זנות. כלומר, האיסור הוא הסתכלות לשם הנאה ולא הבטה בעלמא לשם דברים אחרים. נכון, צריכים לדעת שמדת חסידות היא להימנע כמה שיותר מהבטה אפילו בעלמא, אבל לא כולם עומדים בדרגות אלו.
FAO 10.05.2300:38
62. או... סוף סוף מישהו עונה
בתגובה להודעה מספר 57
ההלכה אוסרת.
אז יש לי כמה שאלות:
איפה ההלכה אוסרת? אשמח לקרוא
למה ההלכה לא תופסת לגבי טיסות או רכבת?
למה זה נוהג יחסית חדש ולא היה קיים כך משחר ההיסטוריה היהודית?
פובליציסט 10.05.2300:45
67. הוספתי עריכה עם ציון לעיסוק הלכתי בנושא.
בתגובה להודעה מספר 62
לגבי טיסה או רכבת - יש מושג של 'ליכא דרכא אחרינא'.
הטענה שזה נוהג חדש משוללת יסוד.
מאז ומתמיד.
כל הש"ס מלא במימרות של חז"ל.
ויש גם פסוקים בתנ"ך.
למשל "ברית כרתי לעיני מה אתבונן על בתולה".
"המרצה מעות מידו לידה כדי להסתכל בה..."
"לעולם ילך אדם אחורי ארי ולא אחורי אשה"
ועוד ועוד.
FAO 10.05.2300:51
70. קראתי את העריכה שלך ויש לי עוד שאלות
בתגובה להודעה מספר 67
הבנתי שאסור לך להסתכל בהנאה על נשים.
אבל אין לזה קשר להרצאה ביחד.
אתה גם ברחוב מסתכל על נשים, תרצה או לא.
בסופר אתה מסתכל על קופאית, תרצה או לא.
בתקופת חולים אתה מסתכל על נשים תרצה או לא
עבדתי עם חרדים וכשהייתי עם אשה חרדית לבד הקפדתי להשאיר דלת פתוחה שזה המינימום שלא יהיה ייחוד.
פובליציסט 10.05.2300:59
73. האמת שחשבתי שאתה שואל כדי להתריס, ולכן עניתי בהתאם. עכשיו כשאני מבין שאתה באמת רוצה לדעת אני אסביר.
בתגובה להודעה מספר 70
קודם כל, תראה מה כתבתי בתגובה לזה 71, זה יוסיף לך הסבר בעניין.
לגופה של השאלה שאתה שואל.
התשובה היא כזאת: הזכרתי ממש בחצי מילה שיש מושג של 'דרכא אחרינא'.
הגמרא אומרת שאסור לעבור במקום שנשים מכבסות שם את הבגדים, כי הן נכנסות לנהר ומרימות שולי בגדיהן.
כלומר, במקרה שיש נשים לא צנועות, לא רק שאסור להסתכל, אלא אסור אפילו לעבור שם ליד, גם אם אתה תלך עם כיסוי על העיניים.
שואלת הגמרא, מה זאת אומרת, אם יש אפשרות ללכת למחוז חפצו מכיוון אחר, אז ברור שאסור, מי שהולך שם הוא פושע.
אם אין אפשרות, מה אתה רוצה מהחיים שלו, הרי אין אפשרות אחרת.
כלומר, יש הבדל בין 'איכא דרכא אחרינא' - יש דרך אחרת, לבין 'ליכא דרכא אחרינא' - אין דרך אחרת.
ההגיון הוא, כמו שאתה אומר בעצמך, אנחנו חיים בעולם שהוא לא מושלם, אי אפשר ללכת 'ראש בקיר', וכשאין ברירה, אז נכנסים ל'תחום הסכנה', ומשתדלים לא להסכל, ואם אין ברירה והיית חייב להסתכל, משתדלים לא לחשוב.
אבל כל זה טוב רק כשאין ברירה.
ולכן, אדם חולה סוכרת, שחייב לקבל הדרכה על המכשיר שלו, ויש רק הדרכה במעורב, בוושאי שצריך ללכת להדרכה ולשבת שם ולהשתדל לא להסתכל איפה שאסור.
אבל ללכת להרצאות של העשרה, שזה לא משהו של הצלת חיי אדם, אלא רק ידע כללי שחשוב לדעת אותו אבל אפשר להסתדר גם בלעדיו או לקבל אותו ממקורות אחרים - ברור שזה יותר בעייתי.
אם כולן שם צנועות, יכול להיות שזה באמת לא יהיה אסור על פי ההלכה להשתתף שם, אבל במציאות רוב הציבור החרדי מחמיר על עצמו בעניין הזה, וזאת זכותנו המלאה!
Foreteller 10.05.2300:49
69. הוא דיבר על הסתכלות, זה לא שייך ברכבת או מטוס אלא בהרצאות. לדעתי גם מצד יחוד צריך להתרחק כמה שאפשר ולהזהר בכלל.
בתגובה להודעה מספר 62
ובעיקר משום השמר לך מכל דבר רע
זה לא שונה אם זה איש או אשה
ולגבי הסתכלות של אשה באיש גם אסור לדעת הרבי השני מחבד וכותב שם באריכות בקונטרס פותח עוורים
כמובן , האיסור הוא הסתכלות לשם הנאה, ולא רק מבט חטוף
לכן אם מתאפשר - משתדלים
לא מצליח להביא לינק אבל בכללי תראה שולחן ערוך אבן העזר כב
כמו כן, גם משחר ההיסטוריה השתדלו כי היה מקרה מפורסם שפעם אשה אחת ולקחו אותה 10 גברים במיטה ובזה אין הגבלת כמות כשמדובר באנשים שלא שומרים על אורח חייהם השמרני
פובליציסט 10.05.2300:53
71. יתירה מזאת, מה שאנשים שאינם שומרי מצוות לא מבינים (יש כאלו שיש להם כיפה על הראש ועדיין לא מבינים)
בתגובה להודעה מספר 69
באיסורים אחרים, למשל חילול שבת, אין שום חשש של 'הרהור'.
אם אדם מאוד רוצה לחלל שבת ומפנטז על זה כל ימי חייו, ולא חילל, הוא לא עבר על שום איסור.
לגבי איסור עריות ה'הרהור' עצמו אסור, גם אם לא יעשה שום מעשה בפועל.
חז"ל אפילו אמרו שה'הרהור' חמור יותר מהמעשה עצמו: "הרהורי עבירה קשים מעבירה".
ולכן הזהירות גדולה הרבה יותר. גם אם אדם יודע שהוא יחזיק את עצמו בקלות ולא יעשה שום מעשה אסור, הוא עדיין לא יכול להימלט לחלוטין מהחשש שיגיע להרהור. אנחנו לא מלאכים, אנחנו בני אדם ויש לנו יצרים בדיוק כמו לכל אחד אחר.
Foreteller 10.05.2300:57
72. זה לאו דווקא שהרהור הוא עבירה כהמעשה אם כי 'קשה' יותר. אך ע''ז נאמר שתופסים את המחשבה כעבירה ממש
בתגובה להודעה מספר 71
ומה ששם בגמרא כמה דברים הקשים כשלהי קייטא מקייטא כמובן זה נכון אך האיסור הוא משום השמר לך מכל דבר רע ולא תתורו
כמובן גם שפתרונו לצידו, וגם מובא באבן העזר מה לעשות: איילת אהבים ויעלת חן. צריך אהבה אחרת.. או או
מאידך, כל הגדול מחברו וכו
כמובן, שמי שפרוץ בתחום לא מבין את הרגישות וזה העיקר שהתכוונת ובוודאי שאתה צודק
העולם הערב 09.05.2323:37
33. מעניין אם בכנס הסכרת של חרדים מדברים בשבחי ביטול המס על הממותקים
בתגובה להודעה מספר 0
סוף לאדישות 09.05.2323:45
40. ברור. בגלל שהדתיים ביטלו מס על הממותקים מגיע להם למות מסכרת, או לשבת בצורה שמנוגדת למצפונם
בתגובה להודעה מספר 33
זה ההיגיון של הכתבת. איראן הוורודה זה כאן
פליצ'ה 10.05.2300:35
56. מעניין אם בבתי המחסה והשיקום לזונות ולנרקומניות הן מדברות בשבחי ביטול החינוך השמרני
בתגובה להודעה מספר 33
יהודי ישראלי 10.05.2300:39
63. גם אם אני לא עומד בצפירה לזכר הנספים, לא אומר שאני לא מכבד אותם
בתגובה להודעה מספר 33
ועל אותו משקל, זה שאני לא חושב שהמדינה צריכה לחנך את האזרח בקנסות ולהיכנס לו לצלחת, לא אומר שאני בעד שליה מתוקה או שאני שותה שתיה מתוקה.
סתם אחד 09.05.2323:37
34. אם זה לא כפייה ודיקטטורה אז מה כן??
בתגובה להודעה מספר 0
Foreteller 09.05.2323:38
35. מה הטמטום הזה? יש לנשים ויש לגברים. צריך רגשי נחיתות פעילים להרגיש שזה נגד נשים (או נגד גברים). פשוט בעד הפרדה ונגד ערבוב
בתגובה להודעה מספר 0
אחד מהשורה 09.05.2323:39
37. פחי אשפה מהלכים! בכפיה אנטי דתית מובהקת!
בתגובה להודעה מספר 0
אשתי חולה בסכרת נעורים, הכנסים האלה הם המקום היחיד שנותן למשפחות כח ומסגרת בריאה להתמודד עם המחלה!
הייתי מאחל לה שתחווה את זה גם, אבל אסור פה
סוף לאדישות 09.05.2323:44
39. הפלורליסטים (עאלכ) שחושבים שאם אתה לא פלורליסט בדרך שלהם, מגיע לך למות (אה ומס על המשקאות)
בתגובה להודעה מספר 0
tristen 10.05.2300:05
42. ישראל היום מאבד את זה. הופך להיות עוד עיתון.נה
בתגובה להודעה מספר 0
סטיוארט 10.05.2300:06
43. אפשר להקפיא בתמורה את הלידות בשערי צדק
בתגובה להודעה מספר 0
יש מספיק בתי חולים בירושלים
erz 10.05.2300:11
44. אתמול נכנסו ליציע מסויים במשחק של מכבי חיפה רק נשים וילדים
בתגובה להודעה מספר 0
בלי אישור לגברים.
זה תקין יותר?
לפני שבועיים בערך נערך בת״א מירוץ לנשים בלבד. תקין יותר?
Baznoded 10.05.2300:18
49. כמה שתנסו לא תצליחו לחלן את החרדים לא באזרחות ולא בצבא-בסוף החרדים ילכו לצבא ביחידות עםפירוד מגדרי משלהם
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.23 בשעה 00:27 בברכה, Baznoded
כל הנסיונות לחלן לא יצליחו
גילוי נאות אני רחוק מלהיות חרדי אבל נגד כל ניסיון לחלן אותם
אני בעד לימודי ליבה שכוללים מתמטיקה ואנגלית ומדעים (אפשר לדלג על אבולוציה בתיכון). הבעה בכתב והבנת הנרא אפשר ללמד בהתבסס על לימודי תנך מפרשים וגמרא.
לא יקרה כלום אם לא ידעו מי היה שי עגנון או מי היתה יונה וולך וכו' הם יצליחו בחיים גם בלי לדעת מה זה תמול שלשום אבל עם לקבל הבנה כלשהי על מהות הכלבת
וכו'
יהודי ישראלי 10.05.2300:41
66. סתם לידיעה, השפה העברית והאקדמיה ללשון עברית מסתמכת לא מעט על מקורות יהודיים.
בתגובה להודעה מספר 49
אז הביטוי ׳תמול שלשום׳ מופיע כמדומני בפרשת משפטים (״והוא אינו שונא לו כתמול שלשום״)
פלורנס 10.05.2300:36
59. אחד מהיסודות במתן שירותי בריאות
בתגובה להודעה מספר 0
הוא: *רב תרבותיות*. הרעיון הוא להתאים לצרכן הבריאות את השיטה המתאימה ביותר תוך התחשבות ברקע התרבותי ממנו מגיע.
זה יכול להיות התחשבות בעובדה שיש עדה שכל מצוקה בריאותית שלה מתבטאת בתלונה על "כאב בטן"
או קבוצה שמסרבת לקבל תרומות דם
וכן, גם התאמה לחרדים. אם מה שיגרום לקבוצת חולי סוכרת להגיע לשמוע הרצאה על קידום בריאות הוא העובדה שאני מתחשבת ומפרידה גברים מנשים ומתאימה את המרצה לקבוצה, אז נהדר ומבורך.
לא רק שאני לא חושבת שהם לא צריכים לבטל, אני בטוחה בזה. בלי שום קשר לדעות האישיות שלי, מקצועית, זה הדבר הנכון והייתי תומכת בו אילו היו משקיעים משאבים דומים בקידום בריאות האוכלוסיה הערבית למשל.
מבצבץ 10.05.2300:36
60. מרשעת
בתגובה להודעה מספר 0
פובליציסט 10.05.2300:49
68. פעם היה גם כתב תחבורה מרושע, שהיה נאבק נגד כל קו תחבורה חדש בערים החרדיות, בגלל ש...
בתגובה להודעה מספר 0
"ברור שישבו גברים קדימה ונשים אחורה, הרי הם חרדים, לא? אז אסור לפתוח להם קווים נוספים".
ציטוט של דבריםש אמר לי בעצמו.
אנשים רעים ששואבים הנאה מלדפוק את הזולת.
Flyby 10.05.2301:04
74. מצד אחד, חשוב שמידע רפואי יעבור ללא תלות במין, מצד שני כרגע זה עדיף מכלום
בתגובה להודעה מספר 0
תילתן אדום 10.05.2301:11
75. אם הכנס מיועד לחרדים, לא מבין מה הבעיה? שיעשו הפרדה אם זה שמתאים להם. אם הכנס היה פתוח לקהל הרחב, אז היה מקום
בתגובה להודעה מספר 0
להתנגדות להפרדה.
פליצ'ה 10.05.2301:31
76. אין שום בעיה, אבל נוצרת לך הזדמנות נחמדה לדחוף אצבע לתוך העין של מישהו שאתה שונא, לא תנצל אותה בשמחה?
בתגובה להודעה מספר 75
חיפוי אוירי 10.05.2301:50
78. פחדנים, מפחדים מישמעאל היום
בתגובה להודעה מספר 0
תצפית 10.05.2302:54
79. להחרים את ישראל היום - עד שיפטרו אותה!
בתגובה להודעה מספר 0
ממש בושה!
ari10 10.05.2306:17
83. היא הולכת לפי הקו של ישראל היום (עיתון שמאל למהדרין) אז למה שיפטרו אותה
בתגובה להודעה מספר 79
איש י-ם 10.05.2305:56
81. המטרה מקדשת את האמצעיים
בתגובה להודעה מספר 0
איך היא לא מתקוממת שבבי"ח לא שמים ביחד באותו חדר גברים ונשים.
נטו רוע ורשע.
המטרה להוכיח שהיא הצליחה לבטל כנס הצליח לה.
בתשקורת המטרה מקדשת את האמצעיים ולא משנה התוצאות המזיקות לאחר.
פלאי 10.05.2306:10
82. למה בית החולים מתייחס בכלל לנביחות של שונאת האדם הזאת?
בתגובה להודעה מספר 0
dilbert 10.05.2306:19
84. ומה שווה כנס כזה, מעורב או מופרד, אם המחיר של משקה ממותק זול יותר ממים מינרליים?
בתגובה להודעה מספר 0
כל הזכויות שמורות לרוטר.נט בע"מ ©