חברי הכנסת פייגלין ורגב יערכו אירוע ב... בני ברק!
"אתם מוזמנים למפגש חברים והרמת כוסית לכבוד חג השבועות, ולשיחה מרתקת בהשתתפות המחוקקים הבולטים של הליכוד: סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה פייגלין ויו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב.
ביום ראשון 1 יוני בשעות 20:00 - 22:00, רחוב שמשון הגיבור 4 בני ברק (מול מאפיית ויז'ניץ)".
|
|