| נשלח ב-13/3/2016 16:34 |
|
| |
מה עושים בזמן התקף אסתמה
היי, היום היה לי התקף אסתמה.. חשבתי שאני הולכת למות, אחרי שנתיים עם אסתמה לא קרה לי דבר כזה, האם יש כלים או דרכים להתמודד עם זה.. הרגשתי שממש קרה לי נס.
|
|
|
|
| נשלח ב-14/3/2016 10:24 |
|
| |
היי, אני מכיר את זה, ומנסה לטפל בעצמי.. בכל מקרה, אולי המידע שפה יעזור לך, יש פה עוד מידע על אסתמה , נשימה ריאות וכל השאר
סידרתי לך הכל. שיהיה לך נוח רפואה שלמה אמן
|
|
|
|
|
|