מד"א והצלה ירושלים בפרוייקט נאמני החייאה
מצורף קובץארגון הצלה ירושלים אימץ פרוייקט מוצלח ונחוץ ביותר אשר הוקם במטרה להעביר לכמה שיותר אנשים באוכלוסיה את הנחיצות והצורך בלימוד עזרה ראשונה והחייאה בסיסית.
את הקורס "נאמני החייאה" מעבירים מדריכים מנוסים והקורס אשר אורכו כארבע שעות מועבר בצורה מעניינת ומרתקת עם הדגמה חיה על בובת החייאה.
בסיומו של הקורס , המשתפים מקבלים תעודת "נאמן החייאה" והוא מוכשר לבצע החייאה מטעם מד"א.
ארגון מד"א ארצי ממריץ את ארגון הצלה ומסייע לו בכל התחומים להעביר כמה שיותר קורסים כאלו בארץ וללמד כמה שיותר אנשים את ההחיאה הבסיסית.
הקורס קיים ברוב חלקי הארץ והועבר עד כה לאלפי אנשים אשר הוכשרו כנאמני החייאה.
מטרת העל של הפרויקט הוא להגיע לכך שכל אזרח במדינת ישראל יידע כיצד להתנהג במצבי חירום כדוגמת אדם מחוסר הכרה, חנק מגוף זר וכדומה.
אנשים המעוניינים להצטרף לקורסים או לארגן קורסים מוזמנים להתקשר למד"א באיזור מגורם או לארגון הצלה ירושלים אשר יסייע בשמחה לכל הפונים.
כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא!!

|
|