בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה" מתקין ערכת החיאה במקומות ציבוריים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2003 18:19 לינק ישיר 
"הצלה" מתקין ערכת החיאה במקומות ציבוריים
מצורף קובץ

ארגון "הצלה ירושלים" יזם התקנת ערכות החייאה במקומות ציבורים בעיר.

עד כה הותקנו ערכות במקומות מרכזיים כמו
בכותל המערבי,
במרכז גאולה בירושלים בחנות -גל -פז
בביהמ"ד המרכזי "זכרון משה" במרכז העיר
בשוק מחנה יהודה ב 4 מוקדים
בקבר רחל
ומקומות נוספים וחשובים.

העובדה כי הערכה נמצאת במקומות רגישים ומרכזיים חשובה ביותר למקרי חרום בהם לוקח זמן עד שמגיע האמבולנס ובערכה הנמצאת במקום ניתן להציל חיים ולהתחיל בהחייאה שניות לאחר האירוע.

על ארונות ההחייאה ישנו מנעול ולחובשים ולכונני האזור ידוע המספר והם רשאים לפתוח את הארון במקרי חרום.

לאחר היזמה של ארגון הצלה , אימצו אותה אף ארגונים נוספים בארץ ופתחו במסע הסברה והתרמה.
ארגון הצלה מברך ומאמץ את היזמים והארגונים אשר מסייעים להפצת הרעיון והחלום כי בכל מקום ובכל פינה יהיה ארון החייאה למקרי חרום.


מוסדות , ארגונים ומפעלים אשר מבקשים ארונות החייאה מתבקשים לצלצל לארגון הצלה ירושלים ולקבל את הערכה להצלת חיים .

בתקוה כי לא נזדקק לארונות ממין אלו.

בתמונה : התקנת ארון ציוד החייאה בכותל המערבי
בתמונה נראים מימין:
מתנדבי הצלה ירושלים : עזריאל וייס וראובן פול-מפקד יחידת האופנועים,
במרכז: מפקד הצלה ירושלים אלי ביר והרב שמואל רבינוביץ רב המקומות הקדושים ולידו קמב"ץ הצלה ר' אלי פולק.
מאחור: מתנדב הצלה ירושלים בנצי לייזרוביץ
בצד שמאל: הרב שוינגר מנכ"ל המקומות הקדושים והרב דוקי גרינוולד יושב ראש ארגון הצלה ירושלים

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 13/07/2003 23:23:33



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2003 17:02 לינק ישיר 

ארגון הצלה ממשיך בהתקנת ציוד בכל רחבי העיר והשבוע עומד להתקין ערכות החייאה בכמה מוסדות חינוך בעיר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/7/2003 23:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

30 תיקים חדשים נקנו השבוע לצורך התקנתם בבתי ספר ברחבי העיר ובמקומות ציבוריים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 14:15 לינק ישיר 

בביהכנ"ס חב"ד רח' חנה 21 הותקן קופסת ערכת החייאה

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 16/07/2003 0:17:39



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/7/2003 22:00 לינק ישיר 

גם באיצקוביץ' יש ארון "הצלה".



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה" מתקין ערכת החיאה במקומות ציבוריים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext