מעט מאוחר אבל אקטואלי עדיין...
בשם כל מתנדבי מד"א והצלה י-ם ברצוננו לברך את ידידנו ותומכנו האהוב ר' אורי לופוליאנסקי לרגל בחירתו כראש עיריית ירושלים.
עזרתך,תרומתך ופועלך למען העיר במשך שנים רבות יעמוד לזכותך לעולמי עד.
יה"ר שתצליח בתפקידך החדש , ותעשה חייל במאמציך הכבירים להשגת דו קיום דתי-חילוני בעיר ובכל פעולותיך הרבות והחשובות שתראה רק ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך.
|
|