בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שיפוצים בחדר המוקד במד"א ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/6/2003 19:48 לינק ישיר 
שיפוצים בחדר המוקד במד"א ירושלים
מצורף קובץ

בשבועות האחרונים מתרחשים שיפוצים בבניין מד"א ולאחרונה החלו לשפץ את חדר ה"מוקד" החדר בו המוקדנים יושבים ומקבלים את הקריאות ושולחים את האמבולנסים לקריאות.
עד היום ישבו כחמישה מוקדנים במשמרת בחדרון קטן וצפוף וכרגע משפצים את החדר ותוך שבועות מספר יוכלו המוקדנים היקרים לשבת בהרחבה בחדר מאוורר וגדול ולהמשיך לסייע לאזרחי המדינה הנזקקים לטיפול רפואי.

בתמונה: מוקד מד"א ירושלים לפני השיפוצים.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שיפוצים בחדר המוקד במד"א ירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext