בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הלו הלו הלו! מזל-טוב!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2003 01:30 לינק ישיר 
הלו הלו הלו! מזל-טוב!

בנתיים אני ואתה פה לבד.
אבל אם קצת רצון, וקצת יכולת. מעט חמצן, בלווי של 'אר ווי' נפתח פה נתיב אוויר, נעשה קיבוע ראש. והופ הופ יהיה פה פורום חי בועט ונושם (בלי מכונות החיאה, ובלי 'לייב פאק..')

בהצלחה על הפורום, תתחדשו!
ונקווה שאכן הוא יהיה בית ראוי לכל האלו המצילים חיים בגשם ברוח, בשמש ובשרב, בסתיו ובאביב בקיץ ובחורף.

בהצלחה יקירי!

כל המציל נפש......



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/6/2003 01:52 לינק ישיר 



תודה על הברכות והאיחולים ואני שמח שאתה הוא זה ששולח את הודעת התגובה הראשונה...

נקווה שהפורום ישגשג ויפרח...כמו שאמרת בלי שנזדקק ללייפבק...

תמשיך לכתוב לנו , להגיב ולעדכן אותנו..





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הלו הלו הלו! מזל-טוב!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext