בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שאלה .....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/6/2003 18:34 לינק ישיר 
שאלה .....

קודם כל מזל טוב על הפורום הנחמד...
יש לכם מתנדבות בהצולה?!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/6/2003 23:55 לינק ישיר 

כרגע אין מתנדבות בפועל של הצלה אם כי עובדים גם על הרעיון הזה כמובן על טהרת הקודש ועל כך שזה יפעל בצורה מסודרת.

מעבר לזה יש את ארגון "נשות הצלה" נשות המתנדבים אשר עושים פעילויות שונות ועזרה רבה למתנדבים והשבוע בעז"ה אעדכן על הפעילויות שיתקיימו ותוכלי להשתתף בהם אם תרצי.


תודה על הברכות ותמשיכי להכנס .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2003 00:00 לינק ישיר 

סתם רציתי לדעת כי אני מתנדבת במד"א כבר 6 שנים בערך...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/6/2003 23:21 לינק ישיר 

וואו יפה תמשיכי הלאה במעשייך הטובים ואם יתקדם משהו עם בנות הצלה אני אעדכן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שאלה .....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext