למתנדבי הצלה ירושלים ובמיוחד לצוות ההנלה דוקי ואלי ברכות על הפורום .
אני שמח בהצלחתכם
כמו כן ניתן לקבל עדכונים בפורום של מתנדבי הצלה בישראל על החדש בכוחות ההצלה בישראל
ישראל בטח בה''
נשלח ב-9/6/2003 23:27
תודה על הברכות מתנדב זק"א יקר ונשמח אם תמשיך לעדכן את הפורום של ארגוני ההצלה במעשי החסד שלכם.
אגב אם תקרא את ההודעת פתיחה תראה שאין כל קשר בין פורום זה לדוקי או אלי , הפורום אינו רשמי ואינו מטעם הארגון אלא מנוהל על ידי מתנדבים .