בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מתנדבי "הצלה" בתאונת המטוס בארה"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/6/2003 02:54 לינק ישיר 
מתנדבי "הצלה" בתאונת המטוס בארה"ב
מצורף קובץ

תודות לפורום "העניין שלנו"


באירוע האסוני עם המטוס הקל שנפל, ממש נפל, ישירות, במאונך ובצלילה ,אל תוך בניין מגורים קטן בלוס אנג'לס,
ביום ו' 3:55 אחה"צ במהלך חג השבועות (יומו הראשון לגלויות),

הראשונים בשטח,
והגיבורים בתקשורת הכללית ----מי היו ?

הדוסים/חרדים הגרים באיזור.


ישנו אירגון הנקרא "הצלה" שהוקם בערך לפני שנתיים כנראה (אוגוסט 2001),

תפקידו/ייעודו: להגיע במהירות לשטח של אירוע עם נפגעים או חשש לנפגעים, ולספק עזרה ראשונה מיידית וחיונית, עד להגעת כוחות ההצלה הרשמיים: מכבי-אש, אמבולנסים ,ופאראמדיקס.
(לאירוע זה הגיעו גם שוטרים, FBI, וגם, FAA, וגם NTSB, ומציגי המשרד החדש לבטחון פנים, נציגי העיריה, ווועד העיר, וכד')

'הצלה' שולט על איזור כל השכונה הנרחבת שם, (מתחם האיזור מתואר באתרם), ומורכב ממתנדבים בלבד (אין משכורות), בעלי ידע ונסיון בעזרה הראשונה, כ-35 בכוח, כולם יהודים דתיים ורובם אם לא כולם, דוסים חרדיים (צדיקים גדולים).

הגימיק העיקרי: תגובה הגעה תוך 90 שניות.

דבר ידוע הוא בין הקהילה היהודית באיזור הנקרא פיירפקס או לה-בריאה, כי להם קוראים אם יש תאונה, בעייה בריאותית וכד'....

הם מעולים ומהירים כשד. מקצועיים ביותר, ולראייה בתמונות שתבואנה (ראו המדים,ווסטים, והציוד)

מאחר ומדובר במטוס פוגע בבניין, כולם בעיר LA, ובכלל בארה"ב, נחרדו בתחילה שמא מדובר בפיגוע,
אלא אז הופיע סרטון קצרצר עם הנפילה עצמה, וראו כי הייתה ממש נפילה ולא פיגוע, צילמו את הקטע הזה קבוצת צלמים מיפן שהיו באיזור בצילום סרט תיאורי/תיעודי על כל האיזור של קניות ובוטיקים ברח' מלרוז הסמוך (שאגב מעל מחציתן בבעלות ישראלים)

כל התקשורת האמריקאית שהפנתה תשומת לב רבה לאירוע, טלוו' , מסוקים ומה לא ???
כולם התלהבו מהראשונים בשטח, שבאו מייד, היו מצויידים בכל , וטיפלו במקצועניות ועזרו וטיפלו בבעיות.
הבניין שהוא בן 2 קומות מגורים (לא 3) בפינת הרחוב, וממש פינה אחת מהתיכון 'פיירפקס האיי',
4 יושבי המטוס + 1 דייר בבניין, נהרגו.
המטוס חדר דרך הגג עד לקומת החנייה שהיא מתחת ל-2 קומות המגורים, ושם נמצא רוב המטוס (מלבד הפרופלור שנותר על הגג)

למרות החג, וקדושתו, החבר'ה של 'הצלה' קיבלו איתות בביפר ומייד הגיעו, מאחר וגרים באיזור, הגיעו מיידית.

כמו שיש את החרדים בישראל המתעסקים בנושא הדומה, כך יש את החברה של 'הצלה' בהרבה ערים בעולם....

בתקשורת האירוע תואר כך:
האיזור נראה כמו פיגוע בירושלים......
ולמה ?
כי היה אסון,
וגם היו שם הרבה חבר'ה בלבוש חרדי (הרי היה זה החג, והיו בלבוש החג)
וכך זה היה דומה לחלוטין לאירוע בירושלים...

'זק"א' בישראל---מטפלים בקורבנות ההרוגים/הנרצחים בעיקר, זיהוי ואיסוף וכד'..

'הצלה' בערי העולם------לטיפול בנפגעים בעיקר, ולא במתים.

פרטי 'הצלה':
Hatzolah LA: http://www.hatzolah.org
רשום כאן:
http://wparish.urbandharma.org/churches/jewish.html
וכתבו עליהם:
http://www.jewishsf.com/bk020823/us10.shtml
http://www.chesednet.com/Medorganizations.htm

Hatzolah, Hebrew for "Rescue," was established in Los Angeles a year ago (in 08/2001) as the city's only volunteer emergency medical service. It operates mainly in the heavily Jewish mid-Wilshire and Fairfax districts.
Hatzolah of Los Angeles, 302 N. La Brea Avenue, #710, Los Angeles, CA 90036
Phone- 323-931-6453 Fax: 323-936-6078 Rabbi Chaim Kolodny





תוקן על ידי - הצלהירשלים - 6/10/2003 2:58:05 AM



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2003 02:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מתנדב הצלה רץ למקום האירוע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/6/2003 02:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מתנדב הצלה מטפל בנפגע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מתנדבי "הצלה" בתאונת המטוס בארה"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext