מילה קטנה ואישית למתנדבי הצלה -ירושלים
בעקבות הפיגוע הקשה והמצמרר שאירע השבוע בירושלים החלטנו להקפיץ את האשכול שנכתב בפיגוע הקודם בעיר.
תפילתינו שלא ניאלץ להקפיץ את האשכול הזה שוב!
נכתב יום לאחר הפיגוע הקשה במרכז כלל / ירושלים.
היום,
יום לאחר הפיגוע הקשה,
יום אחרי שהמצלמות נדמו,
יום אחרי שהעיתונים הפכו כבר דף,
יום חדש כאשר הצלמים מחפשים כבר אובייקט אחר מאשר מעיליכם הכתומים וכפפותיכם הספוגות בדם החללים והנפגעים,
יום לאחר ההלם והטראומה ממה שעבר על כולנו , יום לאחר שכל העולם צפה בנו עובדים ועושים את מלאכתינו..
היום, אתם מתנדבי מדא הצלה ירושלים, אתם אלו שממשיכים בעבודה המסורה יום יום,לילה לילה,
אם זה לקום בשעה 3 לפנות בוקר לעזור לאדם מבוגר אשר חש בקוצר נשימה, או בקשישה שסובלת מכאבי בטן בשתיים בלילה,
אתם שרצים באמצע העבודה לעזור לנפגעי תאונות, לחולים סכרתיים, למחוסרי הכרה ולאנשים עם מחלות וצרות לא עלינו.
אתם אלו שמחפשים את האדם לעזור לו 24 שעות ביממה ,
אתם מתנדבי מדא- הצלה שרצים באמצע התפילה או לימוד התורה וחשים לסייע לאנשים הזקוקים לכם ולידע שרכשתם,
אתם הנשמות בכתום שלא רואים אותם כל יום בטלויזיה או בעיתונים,
אתם אלו שלא מחפשים את הצלמים או את העיתונות,
אתם שמחפשים את עזרת הזולת נטו ,
אתם אלו שדואגים להרגיע את אם התינוק שבוכה באמצע הלילה ולא נרדם בגלל כאבי אזניים,
או אתם אלו שנותנים יד וכתף לאנשים גלמודים ונזקקים בשעות לא שעות .
לא ביקשתם כסף, לא כבוד, לא צלמים, לא תקשורת, לא תמונות מרהיבות, לא דם ולא תמרות עשן..
יום לאחר ההלם,יום לאחר שהמצלמות נדמו, תרשו לי לומר לכם בשם כל עם ישראל בלב אוהב ורגש!!
תודה!!!!
תודה על העזרה הרבה!!
תודה על האהבה!!
תודה על המסירות!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 30/01/2004 0:35:10
 |
|
|