בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"ברוכים הבאים"לשליחי הצלה י-ם השבים מחול

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/6/2003 00:13 לינק ישיר 
"ברוכים הבאים"לשליחי הצלה י-ם השבים מחול

מחר אי"ה ישובו מול"ל נציגי הצלה ירושלים אשר נסעו למספר מטרות חשובות לארה"ב שם שהו תקופה ארוכה הרחק ממשפחותיהם ועמלו וטרחו להשיג כספים ודברים נוספים חשובים למען המתנדבים הרבים של "הצלה ירושלים".

מחר אי"ה ינחתו השליחים ויקבלו אותם נציגי הצלה ירושלים בשדה התעופה.



ברוכים הבאים בשם ה'!!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "ברוכים הבאים"לשליחי הצלה י-ם השבים מחול
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext