כנס מרשים נערך למאות נשות הצלה ירושלים
כנס מרשים ביותר נערך אמש למאות נשות מתנדבי הצלה ירושלים.
בכנס השתתף הרב גולדשטיין שנאם ועודד את הנשים לסייע לבעליהם ולתמוך בהם במאמצם בהצלת חיים בכל שעות היממה, וגם בשעות קשות כמו הלילה, חגים ושבתות.
האירוע התקיים באולמי ג'רוזלם גולד בירושלים ובחלק האומנותי של הערב היו שני קומיקאיות חרדיות ומוסיקת קריוקי .
בשיא האירוע התקיימה הצבעה ודיון נרחב על הקמת ארגון רשמי בעל שם ל"נשות הצלה" שתעסוק בנושאים הומניטריים וולנטריים למען תושבי העיר ירושלים ואזרחי המדינה כולה.
בקרוב בעז"ה נביא עדכונים נוספים ממה שהיה שם.
|
|