|
|
| נשלח ב-24/6/2003 00:38 |
|
| |
ברכות למתנדב הותיק והמסור אלי רפפורט
ברכות למתנדב הותיק והמסור אלי רפפורט לרגל הולדת בנו הי"ו במזל טוב.
שתזכה לגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/6/2003 01:54 |
|
| |
לתורה , לעבודה, לחופה , בריאות שלמה , ומעשים טובים ...
אגב אפשר להציע לו מעכשיו להתנדב למד"א ?
|
|
|
|
| נשלח ב-26/6/2003 02:21 |
|
| |
המתנדב אלי רפפרפורט מהצלה י-ם ומדא י-ם כולנו אוהבים אותך ומעריכים אותך אתה אדם שכולך חסד ומאחלים שיהיה לך רק נחת אושר ועושר מכל צאצאיך
מכל חבריך באהבה
הצלה ירושלים הקומנדו של יחידת הכוננים מדא

|
|
|
|
| נשלח ב-26/6/2003 02:43 |
|
| |
למה (אתם) חייבים לעשות ולהדגיש את ההבדל כונן "הצלה" כונן מדא"
קשה לכם מצפונית להזדהות ככונני מד"א?
או שגם זה רשום בדת איפהשהוא?
|
|
|
|
| נשלח ב-26/6/2003 21:33 |
|
| |
וויטי למה אתה חייב להדגיש את שנאך וסלידתך מהחרדים ומארגון הצלה?
זה קשה לך מצפונית?
כל דבר שבקדושה אתה צריך לתקוף?
|
|
|
|
| נשלח ב-27/6/2003 03:57 |
|
| |
היי (איני יודע מה שמך הפרטי) מה שלומך ?
זה שאני מגיב זה לא מחייב שאני סולד או חס וחלילה שונא , אני לא שונא אף בן אדם גם אם איני מסכים עם דעתו או דרכו באשר הוא !
מצפונית ? קשה לי ? ממש לא , אני שלם עם כל מה שאני עושה !! !! כלפי עצמי וכלפי שמייא .
מה עניין קדושה להצלת חיים ? עד כמה שידוע לי קדושה זה בתפילת שחרית אם איני טועה .....
בכל אופן התגובה שלך לא עונה לשאלתי .
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2003 04:34 |
|
| |
שלום לך אדוני הנכבד
למה התאפקת עד היום ? יכולת להגיב ממזמן ...
מדבריך כמי שמכיר את המערכת היטב אני מבין שאתה מאזור ירושלים ,
אם כל אנשי הצלה בארץ (למעט חריגים) היו חושבים כמוך ומתנהגים כמו שאתה מציין לא היה חילוקי דיעות בין מד"א להצלה או לכל אירגון אחר
דבר שני בכלל לא צריך להיות כזה מושג ארגון הצלה , יש רק את מד"א וכונני מד"א ומי שמזדהה אחרת עובר על נוהלי מד"א , פנה לאחראי מתנדבים בי-ם אביב חובב או לדובי מייזל אחראי כוננים ארצי ועיין בספר " נוהלי מתנדבים " של מד"א
ג. תמיד תוכל להגיב ולא להתאפק כדבריך
אשמח לענות לך בכל עת ידידי היקר
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2003 04:56 |
|
| |
וויטי הנכבד
חבל שאתה לא יודע את העובדות הנכונות אבל אני אתן לך אותם שתדע .
ראשי מדא בעשרים שנה האחרונים תמכו ועזרו להצלה בכל ובכלל מנכ"לי מדא שונים וועד הפועל שחלקם גם היו אנשי "הצלה" כגון אלעזר גלבשטיין שיחי' שהיום בתפקידו יו"ר וועדת מתנדבי נוער מדא וכמובן כל מנהלי האיזורים טבכללם גם סניפי י-ם כגון אבי חובב שציינת ודובי מייזל שאחראי כוננים ארצי שרואה בהצלה חלק מכובד ממדא ומתגאה בעבודתם , אני חוזר שוב עשרים שנה הם חלק ממדא והם ימשיכו תמיד גם בעתיד .
לגבי נוהלי מדא אין ולא היה בעיה לגבי השתייכותם של הצלה בתקנון וכדאי שתבדוק את זה בעצמך .
דעותיי הם לא רק שלי אלא שכל הארגון כולו .
דרך אגב באם תרצה להצטרף להצלה תמיד תוכל באם תעמוד בקריטיריונים של הארגון קרי : מס' כונן , נשוי , ותחתום על תקנון שקשור בהלכות שבת וצניעות וכמובן שתראה מוטיבציה גבוהה .
בזה אני מסיים את הדיון הפומבי.
תודה .
|
|
|
|
| נשלח ב-2/7/2003 05:47 |
|
| |
א. לא תודה איני מעוניין
ב. נשוי ? מי שלא נשוי לא יכול ? למה ? מה הקטע ? ומה הקשר לצניעות ? ולשבת ?
|
|
|
|
| נשלח ב-3/7/2003 22:10 |
|
| |
חברים הפכתם אשכול של ברכה לחבר הצלה לבמה ונושא לויכוח על דבר שונה , זה לא המקום.
הצלה- מדא, העלית נקודות יפות,מעניינות ונכונות נקודתית ועניינית .
וויטי אכן הצלה ומדא עובדים יד ביד ומאוחדים מאד ומתנדבים יחד בשיתוף פעולה פורה ומדהים, תוכל לראות את זה בתמונות מכנס עשור למתנדבי הצלה בבית שמש באשכול המיוחד לכך.
ויטי מכיוון שיש לך הרבה מאד טענות על הצלה וכוחות ההתנדבות וההצלה החרדים נשמח אם תפתח על כך אשכול מיוחד עם כל השאלות שיש לך וננסה לענות עליהם כמו כן נשמח לקבל ממך הערות בונות ורעיונות לשיפור .
בכל אופן אשכול זה לא נועד לויכוחים או להערות אלא לברך את ידידינו ר' אלי ועל כן נבקש שלא יתקבלו הערות נוספות בנושא , בכדי שלא נצטרך לסגור את האשכול.
ברכה והצלחה.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/7/2003 23:27 |
|
| |
יש משהו שחשוב לי להבהיר כאן עקב תגובות שאני מקבל על דברי :
"זה שאני מגיב מידי פעם לסוגי התנהגות כלשהם של אירגונים מסוימים ולא משנה איזה אירגון/הצלה/זק"א/או כל אירגון אחר באשר הוא זה לא אומר שהנני לא אוהב (או שונא ! לפי דעתם של חלק מהכותבים)אנשים חרדים/דתיים "
הנני אוהב כל יהודי ! ! !
זה שדרך התנהגותו של מישהו לא מקובלת עלי אפשר לדון בכך ... , בכל מיני דרכים כגון פורום וירטואלי / פיזי וכ'ו
סוף שבוע נעים לכולם ! השומרי שבת , והלא ...
|
|
|
|
| נשלח ב-3/7/2003 23:30 |
|
| |
יפה וויטי ואני שמח שהבהרת את זה.
אבל למה כאן?....
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|