בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תאריכים נוספים להשתלמויות כוננים בי-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/6/2003 22:50 לינק ישיר 
תאריכים נוספים להשתלמויות כוננים בי-ם

מד"א מפרסם היום תאריכים נוספים בהם יתקיימו השתלמויות בנושאי הפדיאטריה-ילדים.
ההשתלמות תתקיים במלון קראון פלאזה כמו ההשתלמות הנוכחית.
דמי השתתפות בהשתלמויות הם חמישים ש"ח בלבד ויש להירשם במשרד הכוננים .

התאריכים הבאים הם:02-03 ב07/03 ו:23-25 07/03



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2003 17:44 לינק ישיר 

נסגרה ההרשמה לכוננים להשתלמות הבאה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 00:29 לינק ישיר 

השתלמות נוספת בקראון פלאזה בנושא האוכלוסיה הפדיאטרית ב23-25 החודש.
כוננים המעוניינים להצטרף להשתלמות מתבקשים לצלצל: 066772211 לצורך רישום.
מתנדבים/כוננים שמעוניינים בחדר במלון מתבקשים לצלצל למשרד כוננים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2003 17:18 לינק ישיר 

שוקי אכן מגיע התודה והברכה לכל מי שעסק וארגן ודאג לכל ההשתלמויות הנפלאות האלו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2003 16:53 לינק ישיר 

כן ויטי אתה צודק
אבל למה לא להזכיר כלל את אחד שבאמת דואג לכל כפי שבגמר ההשתלמות בירושלים דיבר והסביר ואמרו לו תודה וכל המארגנים הזכירו את שמו שזה י ש ר א ל פ י ש ר אז למה לעוות ולהגיד תודה למישהו אחר שלא ינקוב בשמו שלא יגידו שאני משמיץ ורושםים דברים עליו שהוא הכל יכול והוא הכין ועשה הכל!!!!!!!!
יש גבול לכל תעלול וכדי שיידעו את האמת וחבל שלא רוצים לקבל אותה כמו שזה הנכון,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/7/2003 15:44 לינק ישיר 

שוקי
יש אפשרות בנוסח מסויים גם לומר על בן אדם דברים שבנוסח אחר יראו כמו " התלהמות "
אני אטלפן לך להסביר לך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-11/7/2003 14:04 לינק ישיר 

יש אדם ויש בן אדם ואם לא זה ולא זה אז הוא.........



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/7/2003 21:29 לינק ישיר 

תודה מיוחדת לעוסקים בהשתלמות השנתית של הכוננים מכל הארץ
1) ישראל פישר מ.פ.ה
2) דובי מייזל אחראי יחידת הכונננים הארצית
3) אייל זהבי אחראי על ההדרכות ופארמדיק בחסד עליון
4) נינג'ה (חיים) על הלוגיסטיקה

וכמובן לכל מ.פ.ה שבראשם אלי יפה
ובל נשכח את המנ"ל אבי זהר ואת עוזרו אלי בין
ואת כל המתנדבים וכמובן את חברי "הצלה" מכל הארץ שבאו בהמוניהם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/7/2003 04:00 לינק ישיר 

למען הדיוק !
מי שמארגן הכל כולל את האוכל הכשר , הגלאט , החדרים וכל מה שכרוך בכך זה ישראל פישר ע. אלי יפה -מ- מ.פ.ה - ולא מר דוקי



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2003 00:19 לינק ישיר 

השבוע תתקיים ההשתלמות הבאה, ויו"ר הצלה י-ם ר' דוקי גרינולד ארגן לעשרות כונני הצלה וחירום אשר מקפידים על כשרות גבוהה ומהודרת כי ינתן אוכל גלאט לנרשמים מראש במשרדי הצלה ירושלים.

נותרו מקומות בודדים להשתלמות הזדרזו..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2003 03:57 לינק ישיר 

גם אני אהיה שם
מי עוד ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תאריכים נוספים להשתלמויות כוננים בי-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext