מד"א מפרסם היום תאריכים נוספים בהם יתקיימו השתלמויות בנושאי הפדיאטריה-ילדים.
ההשתלמות תתקיים במלון קראון פלאזה כמו ההשתלמות הנוכחית.
דמי השתתפות בהשתלמויות הם חמישים ש"ח בלבד ויש להירשם במשרד הכוננים .
התאריכים הבאים הם:02-03 ב07/03 ו:23-25 07/03
נשלח ב-18/7/2003 17:44
נסגרה ההרשמה לכוננים להשתלמות הבאה.
נשלח ב-15/7/2003 00:29
השתלמות נוספת בקראון פלאזה בנושא האוכלוסיה הפדיאטרית ב23-25 החודש.
כוננים המעוניינים להצטרף להשתלמות מתבקשים לצלצל: 066772211 לצורך רישום.
מתנדבים/כוננים שמעוניינים בחדר במלון מתבקשים לצלצל למשרד כוננים.
נשלח ב-11/7/2003 17:18
שוקי אכן מגיע התודה והברכה לכל מי שעסק וארגן ודאג לכל ההשתלמויות הנפלאות האלו.
נשלח ב-11/7/2003 16:53
כן ויטי אתה צודק
אבל למה לא להזכיר כלל את אחד שבאמת דואג לכל כפי שבגמר ההשתלמות בירושלים דיבר והסביר ואמרו לו תודה וכל המארגנים הזכירו את שמו שזה י ש ר א ל פ י ש ר אז למה לעוות ולהגיד תודה למישהו אחר שלא ינקוב בשמו שלא יגידו שאני משמיץ ורושםים דברים עליו שהוא הכל יכול והוא הכין ועשה הכל!!!!!!!!
יש גבול לכל תעלול וכדי שיידעו את האמת וחבל שלא רוצים לקבל אותה כמו שזה הנכון,
נשלח ב-11/7/2003 15:44
שוקי
יש אפשרות בנוסח מסויים גם לומר על בן אדם דברים שבנוסח אחר יראו כמו " התלהמות "
אני אטלפן לך להסביר לך
נשלח ב-11/7/2003 14:04
יש אדם ויש בן אדם ואם לא זה ולא זה אז הוא.........
נשלח ב-5/7/2003 21:29
תודה מיוחדת לעוסקים בהשתלמות השנתית של הכוננים מכל הארץ
1) ישראל פישר מ.פ.ה
2) דובי מייזל אחראי יחידת הכונננים הארצית
3) אייל זהבי אחראי על ההדרכות ופארמדיק בחסד עליון
4) נינג'ה (חיים) על הלוגיסטיקה
וכמובן לכל מ.פ.ה שבראשם אלי יפה
ובל נשכח את המנ"ל אבי זהר ואת עוזרו אלי בין ואת כל המתנדבים וכמובן את חברי "הצלה" מכל הארץ שבאו בהמוניהם
נשלח ב-2/7/2003 04:00
למען הדיוק !
מי שמארגן הכל כולל את האוכל הכשר , הגלאט , החדרים וכל מה שכרוך בכך זה ישראל פישר ע. אלי יפה -מ- מ.פ.ה - ולא מר דוקי
נשלח ב-2/7/2003 00:19
השבוע תתקיים ההשתלמות הבאה, ויו"ר הצלה י-ם ר' דוקי גרינולד ארגן לעשרות כונני הצלה וחירום אשר מקפידים על כשרות גבוהה ומהודרת כי ינתן אוכל גלאט לנרשמים מראש במשרדי הצלה ירושלים.