מפקד הצלה ירושלים ???
מנכ"ל הצלה ירושלים ???
קמב"ץ הצלה ירושלים ???
סיו"ר הצלה ירושלים ????
מפקד האופנועים ???
מפקד חילוץ ואיתור ???
נשלח ב-20/7/2003 15:13
אלי היקר
בתור אחד שאינו מתנדב אני רצה להגיד לך מילה אחת אתה
ג ב ר !!!
נשלח ב-15/7/2003 00:00
נכתב ע"י גולש בשם "הראשונים"
אלי ביר הנו כונן מהבכירים בירושלים מתנדב מד"א בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו . בעל מסירות נפש שאין כדוגמתה מי ייתן ויירבו כמותו בישראל
נשלח ב-14/7/2003 23:58
נכתב ע"י גולש בשם "כונן 20"
אלי הוא אדם שמשקיע הרבה מאמצים למתנדבים ולי אישית הוא עזר להתקבל למד"א בתור אחראי על קבלת חברים בוועדה של קבלת חברים אני יודע שהוא קשור להנהלה של מד"א הוא גם כן בכיר בהצלה ולשם עדין לא התקבלתי והוא טען לי שביום שאתחתן אני מתקבל והוא כבר דיבר עם דוקי עליי אז בתור אחד שראה את המאמצים שלו כלפי המתנדבים הרבים אני מתפלא עליך
נשלח ב-14/7/2003 23:56
נכתב ע"י גולש בשם "ה צ ל ה"
אלי ביר הוא אחד האנשים היותר חשובים ב"הצלה ירושלים" תפקידו הוא לפעול בכל נושא שקשור בהצלת חיים הכולל משמעת מתנדבים וגיוס כספים אני מאחל לכל סניף הצלה או מדא שיהיה ברשותו איש גדול כזה.
נשלח ב-14/7/2003 23:53
נכתב ע"י kunan bv
אני בתור מתנדב מבית וגן מכיר את אלי ביר הרבה שנים ואם אתה באמת רוצה לדעת אני אספר לך
הוא גדל למשפחה אמריקאית בבית וגן. יש לו ולמשפחתו עסקי נדלן ולאביו שהוא היה שכן שלי היה גם הוצאה לאור, הוא התחיל להתנדב בבמדא לפני המון שנים עוד בתקופה שהיה אפשר לספור את החרדים בכף יד .
הוא נבחר בבחירות במד"א לפני כמה שנים בהנהלה בוועדות משמעת וקבלה, וחבר בוועדת ביקורת עליונה בתל אביב,
הוא היה בין אלא שהובילו במהפך בהנהלת הצלה ירושלים בבחירות שיושב ראש הצלה ירושלים הרב דוקי גרינוולד נבחר והוא היום אחד מעוזריו הבכירים של דוקי, הוא משמש בתור מפקד בהצלה ביחד עם עוד צוות נהדר שמקדם את הארגון מעלה. משפחתו תרמה את האמבולנס 45 של מד"א ששימש אותנו בבית וגן לכוננות תקופה ארוכה.
יש עוד הרבה שאפשר לספר עליו .
נשלח ב-7/7/2003 23:42
הצלה -מדא כל מילה זהב.
אני שוקל למנות אותך כסגן מנהל הפורום ..
הודעות שנכתבו ובהם טענות וויכוחים על נושאים שאינם קשורים לאשכול הנוכחי נמחקו .
התופעה הזו חוזרת על עצמה כבר מס' פעמים ואשכולות שנפתחו לצורך אחר שונו ונגררו לויכוחים שלא בעניין האשכול שנפתח.
הדבר הזה מבחינתי נגמר וגולש שישנה אשכול שיפתח ויגרור אותו לויכוח שלא לצורך ושלא לענין האשכול יחסם לאלתר.
אני מבקש מאד שלא לגרור אותי לצעדים שאין ברצוני להגיע אליהם .
תנסו לכבד את הפורום המיוחד הזה בכבוד המגיע לו ולא להגרר לויכוחים מיותרים .
ברכה והצלחה.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/07/2003 23:18:01
נשלח ב-6/7/2003 21:49
לכל האנשים שאכפת להם מארגון הצלה ירושלים !
הארגון פועל עם כוחות טובים מאוד שבראשם היו"ר דוקי גרינוולד שפועל יום ולילה למען הארגון והמתנדבים , אלי ביר, ראובן פול , אלי פולק , ועוד ועוד אנשים טובים שכולם עוסקים ביחד בצורכי ציבור למען הארגון והמתנדבים כולם מתנדבים גם של מ.ד.א וגם של הצלה כאחד ואף אחד אינו עושה "רוח" אלא ההיפך הוא הנכון כל אחד פועל לפי כישוריו ולפי הזמן שיש ברשותו. לכן זה לא המקום להצהרות פוליטיות שיכולות לפגוע בארגון או באנשים הטובים .
הפורום הזה נועד לדברים אחרים שמקדשים שם שמים.
נשלח ב-6/7/2003 17:07
דפיברילטור
הסבר את דבריך ?
למה דווקא הוא הבן אדם שמתאים לתפקיד לדעתך ?
(אני לא מכיר אותו)