תודה ! תודה ! תודה!
אני אישית רוצה להודות לכל מי שאירגן את ימי השתלמות של כונני מד"א והצלה מכל האיזורים במלון קראן פלז'ה בירושלים אשר למדנו והבנו הרבה דברים וכן ריענון לכל החומר החיוני והבסיסי יום יום בשטח על כך אין מילים בפי אלא להגיד ת ו ד ה .......
לא אזכיר שמות אלא כל אחד בדרגה שלו שאם אשכח שלא יכעס
אז תודה מכל הלב
ושבת שלום   
|