בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תודה על הלייף פאק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/7/2003 01:13 לינק ישיר 
תודה על הלייף פאק

אני חייב להודות להנהלת הצלה ירושלים על הלייף פאק החדש שקיבלתי השבוע ואני בעז"ה מבטיח לעדכן על החיאות מוצלחות כשיהיו לי
בכבוד רב
מ.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/7/2003 00:47 לינק ישיר 

כל לייף פק עולה אלפי דולרים והתקציב לצערינו אינו מאפשר לתת לכל מתנדב מכשיר כזה, הלוואי שיכולנו להעניק את המכשיר לכל מתנדב,מכשיר שהוכיח את עצמו עשרות פעמים בהצלת חיים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/7/2003 13:43 לינק ישיר 

האם כל חברי הצלה קיבלו לייף פאק?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2003 22:26 לינק ישיר 

אשריך שזכית לקבל כלי יקר כזה של הצלת חיים
נקוה שלא תזדקק להשתמש בו.
לאחרונה אירעו מקרים רבים בהם מתנדבי הצלה הצילו חיים עם הלייפבקעים שקיבלו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תודה על הלייף פאק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext