אני חייב להודות להנהלת הצלה ירושלים על הלייף פאק החדש שקיבלתי השבוע ואני בעז"ה מבטיח לעדכן על החיאות מוצלחות כשיהיו לי
בכבוד רב
מ.
נשלח ב-22/7/2003 00:47
כל לייף פק עולה אלפי דולרים והתקציב לצערינו אינו מאפשר לתת לכל מתנדב מכשיר כזה, הלוואי שיכולנו להעניק את המכשיר לכל מתנדב,מכשיר שהוכיח את עצמו עשרות פעמים בהצלת חיים .
נשלח ב-21/7/2003 13:43
האם כל חברי הצלה קיבלו לייף פאק?
נשלח ב-10/7/2003 22:26
אשריך שזכית לקבל כלי יקר כזה של הצלת חיים
נקוה שלא תזדקק להשתמש בו.
לאחרונה אירעו מקרים רבים בהם מתנדבי הצלה הצילו חיים עם הלייפבקעים שקיבלו.