בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ילדה נצלה מחטיפה בזכות אנשי הצלה ירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/7/2003 22:59 לינק ישיר 
ילדה נצלה מחטיפה בזכות אנשי הצלה ירושלים

היום בבוקר שבת פרשת בלק הגיע לחבר הצלה ירושלים הרב הברמן ידיעה על העלמות ילדה כבת שנתיים מאזור גאולה , הילדה נעלמה למעלה מ 4 שעות והיה חשש לחייה, לפי פסק של רבנים מייד יצאה הודעה לביפר של "הצלה ירושלים" באיזור מרכז העיר בו מתבקשים המתנדבים להגיע לחפ"ק שהוקם ברחוב עילי הכהן עם רכבים ורמקולים והודעה נוספת יצאה למירס הקבוצתי של הצלה באותו הלשון . עשרות מתנדבים הגיעו מייד למקום והחלו בחיפושים אחר הילדה וכרזו לתושבים ברמקולים המותקנים ברכבים על תיאור הילדה ועל הצורך הדחוף בעזרה ,
לאחר כשעה של חיפושים כמה נערות פנו למתנדבים אשר ביטון ויעקב רוזנברג שהגיעו מנווה יעקב עם אמבולנס הצלה וחיפשו באיזר בר אילן , הנערות סיפרו שראו אישה מעורערת בנפשה שסחבה ילדה בוכה לכיוון רחוב פצניה או חגי , אשר נסע מייד לכיוון והודיע לכולם להתרכז באיזור הרחובות הנ"ל , כשהגיע לרחוב צפניה לאחר שחקר עוד ילדים מהאזור הגיע לבנין שבו התגוררו כמה אנשים שמתאימים לתיאור האשה , אשר ויעקב חנו את האמבולנס ונכסו לבינין ועברו בין הדירות ובדירה האחרונה לאחר שדפקו רבות ענתה להם קול אשה מהעבר השני שאין אף אחד בבית ואי אפשר לפתוח , אשר לא נכנע ואמר בתוקף זה אשר מהמשטרה בבקשה לפתוח מייד !!! האשה נבהלה ופתחה את הדלת ולאחר שאשר חיפש בדירה הוא מצא את הילדה שבוכה בהיסטריה מוחבאת מתחת לסמיכות באחד החדרים ,מייד לקח אותה ולאחר שהרגיע אותה וראה שהיא לא נפגעה מסר אותה להורים המאושרים שחיכו בקוצר רוח .
המתנדבים הרבים שהגיעו ממקומות רחוקים ולא יכלו לחזור הביתה עקב השבת הוזמנו לאכול ולנוח בביתו של סגן ראש העיר ירושלים הרב יהושע פולק ע"י בנו קצין המבצעים של "הצלה ירושלים" ר' אלי פולק שהגיע אף הוא למקום .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/7/2003 00:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עיתון המודיע ויתד נאמן פירסמו את הסיפור



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2003 04:37 לינק ישיר 

כל הכבוד לכם.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2003 02:54 לינק ישיר 

זו לא הפעם הראשונה ומגיע מברוק גדול לכל החבר'ה שם בהצלה.

אגב, וויטי למרות שלא מדובר כאן בנהלים של מדא או משהו כזה אתה יכול לפרגן לחבר'ה של הצלה לפעמים..סליחה הצלהירושלים הייתי חייב)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2003 02:15 לינק ישיר 

הגדול וכל חברי הצלה שהשתתפו במבצע הגדול אשריכם , אתם גדולים כרגיל!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/7/2003 01:26 לינק ישיר 

רציתי רק לומר שגם אני הגעתי למקום והיה ממש קידוש השם והייתי גאה מאוד להיות בין חברי הצלה שחיפשו את הילדה
כל הכבור לכולם ותודה לאלי פולק על האוכל הרב שנתן לנו ובמיוחד לאבא שלו הרב יהושוע פולק הצדיק שדחף לנו אוכל בכח.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ילדה נצלה מחטיפה בזכות אנשי הצלה ירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext