בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה ירושלים" יאבטח את בואו של הגאב"ד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/7/2003 20:44 לינק ישיר 
"הצלה ירושלים" יאבטח את בואו של הגאב"ד

עשרות חובשים ואמבולנסים ויחידת האופנועים של "הצלה י-ם" יאבטחו את קבלת הפנים של הגאב"ד החדש של "העדה החרדית" חפ"ק מיוחד יוקם לכבוד האירוע אשר ישתתפו בו אלפי איש ע"פ ככר השבת וזופניק



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 03:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בסוף הטקס המארגנים הודו בחום לארגון הצלה ירושלים שארגנו את ההבטחה הרפואית עם מד"א
בתמונה הגאב"ד מוסר לאלי ביר תודה מיוחדת לכל הארגון ואמר ששמע הרבה על העבודה של הארגון מנשיא "הצלה ירושלים" הרב ר' משה הלברשטם שליט"א ועל היו"ר ר' דוד גרינוולד ובירך את כל המתנדבים בכל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 03:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בסוף הטקס ליוו את הגא"בד החדש שיירה של 6 אופנועי הצלה ירושלים באורות מהבהבים עד לביתו בארזי הבירה
בתמונה הגא"בד יוצא מריכבו ליד ביתו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 02:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד בגאולה
השתתפו הטקס רבבות אנשים נשים וטף



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 02:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

החבר'ה מתכוננים לאירוע
זעליג קראן משמאל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות מהאירוע
בתמונה אפשר לראות את עזריאל וויס מטפל בנפגע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 02:13 לינק ישיר 

הודעה שנכתבה ע"י גולש "למען החיים"


בקבלת הפנים לגאב"ד ירושלים שנערכה היום בכיכר השבת השתתפו עשרות אלפי אנשים נשים וטף.ארגון "הצלה ירושלים" לקח על עצמו את אבטחת הארוע והעמיד לרשות ההמונים 5 אמבולנסים לבנים עם 3 חובשים בכל אמבולנס. נט"ן הכולל רופא, 2 פראמדיקים,וחובשים. 6 אופנועים מיחידת "אופנועי הצלה" ועוד כ 20 חובשים ברכבים פרטיים. במהלך האירוע טיפלו חובשי "הצלה בכ-20 מקרים כשחלקם פונו לבתי החולים. כמו"כ חפ"ק הצלה טיפל בעשרות מקרים של ילדים והורים אובדים וטיפל ואיתר במהירות הורים וילדיהם. יישר כח לארגון "הצלה ירושלים" ולעומד בראשו הרב דוקי גרינוולד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 00:21 לינק ישיר 


"הצלה ירושלים" ביחד עם מגן דוד אדום נערך בצורה יוצאת דופן לקראת האירוע הגדול שהתקיים בשכונת גאולה, בקבלת הפנים המיוחדת לגאב"ד החדש של הבד"ץ הגאון הגדול הרה"ח ר' טוביה וייס שליט"א.
באירוע השתתפו עשרות אלפי יהודים שקיבלו את פניו.

מתנדבי הצלה ירושלים חברי מד"א חיפו וכיסו בכיסוי מלא את כל האיזור מרחוב מלכי ישראל עד כיכר השבת, משטראוס עד ישעיהו ,יחזקאל ,עבודת ישראל וכל הרחובות הסמוכים בשכונת גאולה בירושלים.

לקראת הטכס הוקם חפ"ק מיוחד ונפתח גל מיוחד במירס בו שוחחו וניהלו את כל האירועים שהיו בטכס הגדול.

באירוע טופלו 15 נפגעים אשר שניים מהם פונו באמבולנסים של מד"א לבתי חולים בעיר.

כמו כן מתנדבי הצלה י-ם עשו "איחוד משפחות" מספר רב של פעמים כאשר נעלמו ונאבדו בדוחס הגדול ילדים קטנים ואותרו ע"י מתנדבי הארגון הנפלאים.

בסיום האירוע הודו מארגני הטכס למתנדבי הצלה היקרים אשר באו בהמוניהם לאבטח את הטכס ברכבים פרטיים ,באמבולנסים של הארגון ובאופנועים מהיחידה של הצלה ירושלים.

אין ספק כי אבטחת אירועים ממין אלו מסייעים רבות לתושבי העיר הנסקקים לטיפול רפואי מיידי ולמגן דוד אדום בסינון הנפגעים ובהובלתם עד למקום בו יהיה קל לפנותם לביה"ח.

מכאן ברצוננו להודות לכל עשרות המתנדבים
בראשם: עקיבא פולק,אלי ביר,אלי פולק,ראובן פול,בנצי ליזרוביץ,חיים גולדמן,עזריאל וויס,ועשרות רבות של מתנדבים יקרים שהקיעו מזמנם שעות למען אבטחת האירוע.

תהי משכורתכם שלמה מעם ה' ותצליחו בכל מעשי ידיכם!!



תוקן על ידי - הצלה_מדא - 15/07/2003 1:18:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2003 11:32 לינק ישיר 

כמו כן ישתתפו באבטחה 3 אמבולנסים ונט"ן של מדא מאויישים במתנדבי "הצלה"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה ירושלים" יאבטח את בואו של הגאב"ד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext