בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מתנדבי "הצלה" מאבטחים את קבר "אור החיים"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/7/2003 00:37 לינק ישיר 
מתנדבי "הצלה" מאבטחים את קבר "אור החיים"

מתנדבי הצלה ירושלים מאבטחים הערב ומחר את קברו של רבי חיים בן עטר "האור החיים" לקראת ההילולא שלו היום יד' תמוז.

בהילולא ישתתפו אלפים שיעלו לקברו במשך הלילה והיום.

מתנדבי הצלה ירושלים התמקמו באזור הקבר ובמספר מוקדים באזור בית החיים ויאבטחו את ההמונים שעולים לציון.

זכותו תגן עלינו



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 14:20 לינק ישיר 

הייתי שם ב 3.30 ולא ראיתי את הצלה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 18:02 לינק ישיר 

מתנדבי הצלה ירושלים היו בקבר במשך הלילה והבוקר ואבטחו את ההמונים.
אתה בטוח שהגעת לאור החיים..?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 20:12 לינק ישיר 

מוישי
הצלה מדא טוען שהם מזדהים כאנשי מד"א (לפי הנוהלים) כך שלא תראה אנשי הצלה אלא אנשי מד"א
אולי לכן לא הבחנת בהם
להלן הקישור לדבריו
http://1536.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=506194



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/7/2003 10:30 לינק ישיר 

אהלן חברים:
מי יכול להסביר לי למה מנהל הפורום מר י. ברנש... מוחק את התגובות שלי

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 21/07/2003 21:07:49



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מתנדבי "הצלה" מאבטחים את קבר "אור החיים"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext