יום שישי כולם עסוקים בהכנות לשבת וביפ ביפ ביפ... הצליל הרגיל של הביפר כוננים מחוסרת הכרה ברחוב ים סוף מס .. משפחת .. ואז שומעים את אלי פולק במירס אלי פולק בדרך לים סוף לא עובר שניה גולדמן בדרך עם אופנוע 4 ואז קשש בדרך עם אמבולנס 11 אלי ביר בדרך בנצי עם אופנוע 3 לייזרוביץ בדרך ואז נשמע הקול המוכר של פולק אין צורך בעוד כוחות האשה בהכרה מוזגת לי כוס מים. החברה הממושמעים נשארים למטה ולא עולים, כל הכבוד. וכשהנט"ן מגיע הוא מעלה גם טפסים לסירוב פינוי .
בתמונה אלי פולק מפנה את הנט"ן מהשטח
מי זה הגבוה בתמונה השניה , עם הכיפה והמשקפי שמש ?
זה במקרה אפי דהאס ???
נשלח ב-19/7/2003 23:03
וויטי
זה הפארמדיק הדגול ר' דוד ווקסלבוים
נשלח ב-20/7/2003 01:34
שלילי זה לא דוד וכסלבוים זה מתנדב נט"ן שאני לא זוכר את שמו.
נשלח ב-20/7/2003 15:16
נשאר לי רק לאחל לכם שלא יהיה לכם אף פעם עבודה ושתצליחו ...
נשלח ב-20/7/2003 20:16
הצלה מדא
לא התכוונתי לפראמדיק
אלא לבחור היותר גבוה
מי זה ?
נשלח ב-24/7/2003 18:51
הבחור הגבוה לובש ווסט של פרמדיק,
איך קוראים אבל לפרמדיק(ללא הווסט) עם הפאות הארוכות?
נשלח ב-24/7/2003 22:54
הבחור עם המשקפי שמש זה מתנדב בוגר בשם אייל סמואל לדעתי..
נשלח ב-25/7/2003 07:41
אז כך
הבחור הגבוה מכולם
בצידה הימני של התמונה
עם הכיפה הסרוגה בצבע שחור הוא
מתנדב מד"א חובש בכיר אפי דהאס מהישוב עטרת
בחור משכמו ומעלה , איש יקר ומקסים .