מוצש"ק בערך בשעה 2.00 לאחר חצות התקבלה קריאה בביפר הקבוצתי של רמות על אדם שנפל מהמרפסת גובה שתי קומות. תוך שניות כבר זועק המירס "אלי פולק בדרך.." עונה יעקב קלמן "אני עם ה 38 תן דיווח" מייד מדווח דודי טברסקי שהוא גם בדרך וכך גם זאבי סופר. החברה הגיעו למקום לאחר פחות משתי דקות והצרפו אליהם גם חיים גולדמן ונעמד. וטיפלו בפצוע במיומנות ראויה לציון. ועל כל המלאכה פיקד הפרמאדיק "אורן" שידוע באדיבותו הרבה והיחס המיוחד שהוא רוכש לכל המתנדבים הן בהיותו בנט"ן והן בהיותו במוקד.
יישר כח לכונני הצלה שאי אפשר אף פעם להתקיל אתכם אפי' לא ב 2.00 בלילה.
תוקן על ידי - למען_החיים - 20/07/2003 3:30:21
נשלח ב-20/7/2003 02:43
אשריכם.
חברים,לפני שאתם כותבים הודעה,אשכול חדש או תגובה אנא ודאו כי אין טעויות כתיב או שאין אותיות חסרות,זה קורה הרבה וחלק גדול מהמילים אינו מובן.
סתם כדי שיהיה יותר נעים וברור לכולנו.