מסיבת פרידה מ"מוטקה" הגדול מכולם!!!!!!!
ביום רביעי הקרוב תתקיים במד"א י-ם פרידה מהאיש והאגדה "מוטקה" האפסנאי האגדי של מד"א במשך שנים רבות ואשר היה ממקימי ומחזיקי מד"א י-ם במשך שנים על גבי שנים.
מוטקה פרש לגמלאות והשבוע תתקיים מסיבת הפרידה.
המסיבה תתקים בבית המתנדב ביום רביעי בשעה 18:30
כולם אבל כולם מתייצבים!!!
|