מד"א י-ם משתתף בצער המתנדב שלום בן שלום
בית מד"א י-ם ,ההנהלה העובדים והמתנדבים משתתפים בצערו של המתנדב היקר שלום בן שלום על מות אימו.
הלוויתה יצאה היום מבית הלוויות סנהדריה בשעה 17:00.
המשפחה יושבת שבעה ברחוב נחל שורק 22 בני ברק.
המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבילי ציון וירושלים ושלא תדעו עוד צער!!
|
|