פרויקט מיוחד לחברי הפורום. תנו סיסמא,יציאה,הברקה,משפט יפה ,לוגו או כל דבר אחר שקשור להצלה. הנהלת הפורום תבחר את הטוב ביותר ותציע אותו להנהלת ארגון הצלה כהצעה ל"סטיקר"( מדבקה) של הארגון. בהצלחה.
הנה וורט שראיתי בפורום "בחדרי חרדים ". "בהצל(ח)ה...
יפה חברים! הנה שניים שהגיעו אלי לפרטי הצלה ירושלים הסיירת של הכוננים הצלה ירושלים הקומנדו של הכוננים
יפה מאד
הצלה" כי חבל על הזמן תוקן על ידי - עדכן - 04/08/2003 10:52:06
בדרך לעוד לקוח מרוצה הצלה ירושליםהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאן
הצלהתמיד בזמן אל תכה בסלע ,דבר אליו
"הצלה" בשביל החיים
תמיד ראשוניםהצלה ירושלים הראשונים בשטחהצלה ירושלים נשלח ע"י : זק"אניוז עם ישראל חי
"הצלה ירושלים"הכוננים שתמיד ראשונים