פרויקט מיוחד לחברי הפורום. תנו סיסמא,יציאה,הברקה,משפט יפה ,לוגו או כל דבר אחר שקשור להצלה. הנהלת הפורום תבחר את הטוב ביותר ותציע אותו להנהלת ארגון הצלה כהצעה ל"סטיקר"( מדבקה) של הארגון. בהצלחה.
"הצלה ירושלים"הכוננים שתמיד ראשונים
תמיד ראשוניםהצלה ירושלים הראשונים בשטחהצלה ירושלים נשלח ע"י : זק"אניוז עם ישראל חי
"הצלה" בשביל החיים
הצלהתמיד בזמן אל תכה בסלע ,דבר אליו
בדרך לעוד לקוח מרוצה הצלה ירושליםהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאןהטקסט שלך כאן
הצלה" כי חבל על הזמן תוקן על ידי - עדכן - 04/08/2003 10:52:06
יפה מאד
יפה חברים! הנה שניים שהגיעו אלי לפרטי הצלה ירושלים הסיירת של הכוננים הצלה ירושלים הקומנדו של הכוננים
הנה וורט שראיתי בפורום "בחדרי חרדים ". "בהצל(ח)ה...