אני מחפש הסבר.
שלום.
אני יקדים שח"ו איני רוצה לקנטר את חברי ההצלה /זק"א.
אבל זה מאוד מוזר לי את כל התעסקות בפירסומת ותמנות. ממש מכל אירוע יש ישר תמונות ופירסום.
תהרגו אותי, אבל אני ממש לא מבין את פשר הדבר, למה אף אירגון הצלה בעולם לא עושה כזה טראסק מההצלת נפשות?
משום מה נראה שלכל מתנדב הצלה/זק"א יש בתיק מצלמה אישית...וחובה עליו להביא תמונות מהאירוע..
באמת חברה, תפסיקו ליהות ילדים.
|
|