בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה יו"ש מנתק מירסים!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/8/2003 16:05 לינק ישיר 
הצלה יו"ש מנתק מירסים!!!

בהצלה יו"ש כנראה לא שמעו על המושג "חיי אדם" ולכן היום בבוקר נותקו עשרות מכשירי מירס מקבוצות הצלה.
ניתוק זה גרם לעשרות המתנדבים עוגמת נפש היות ורובם הגדול נמצא מחוץ ליו"ש (ירושלים למשל) ואין באפשרותם לקבל את המקרים היוצאים במירס ולהגיש עזרה ראשונה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/8/2003 17:15 לינק ישיר 

שלום חברים...
א.יכול להיות שכל הכסף שיוסי ורענן אספו עבר לליכוד ולהצלת חיים שלשמה הם אספו לא נשאר.
ב.לחברים של רענן תנו לו עצה כי בחקירות שהתנהלו אחרי הפימריס החברה שמרו על הפה ואולי עכשיו שאין להם מה להפסיד הם יפתחו את הפה ואז מי יקבל את הג'יפ?
ג. אולי הגיע הזמן שדוקי יכנס לעניינים ולעניות דעתי שווה לו כי לכל החברים ממילא יש כבר תיקי עזרה ראשונה,
ומה שנשאר זה רק לתת לכ-40 חברים מביתר מירס...

תוקן על ידי - המפחיד - 05/08/2003 17:19:26



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/8/2003 19:41 לינק ישיר 

60 מירסים ולא רק 40



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/8/2003 22:51 לינק ישיר 

ולחדשה המענינת: עזרא גוטליב המוגדר ככונן 571 שנמצא ב99 אחוזים מהמקרים בביתר .............
לא לא לא לא בטרקטור
פשוט נותק מהמירס
הייתם מאמינים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/8/2003 12:34 לינק ישיר 

אני פשוט לא מאמין שמישהו ינתק את עזרא,
כנראה שלא "הצלת חיים" מעניין אותם,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/8/2003 16:12 לינק ישיר 

לא רק שניתקו את המירס של הצלה אלא אפי' את מכשירו שלו שמשלם עליו בכספו שלו ניתקו לו
עכשיו מישהוא יכול לומר שאת מי מהם מעניין "הצלת חיים"??????????????




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/8/2003 00:20 לינק ישיר 

נו כנראה יוסי מפחד שיבוא אירגון אחר ויקח לו את העסק שלו.
לדעתי תחזרו להצלה ירושלים,


תוקן על ידי - הצלהירשלים - 08/08/2003 0:25:58



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה יו"ש מנתק מירסים!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext