בהצלה יו"ש כנראה לא שמעו על המושג "חיי אדם" ולכן היום בבוקר נותקו עשרות מכשירי מירס מקבוצות הצלה.
ניתוק זה גרם לעשרות המתנדבים עוגמת נפש היות ורובם הגדול נמצא מחוץ ליו"ש (ירושלים למשל) ואין באפשרותם לקבל את המקרים היוצאים במירס ולהגיש עזרה ראשונה.
נשלח ב-5/8/2003 17:15
שלום חברים...
א.יכול להיות שכל הכסף שיוסי ורענן אספו עבר לליכוד ולהצלת חיים שלשמה הם אספו לא נשאר.
ב.לחברים של רענן תנו לו עצה כי בחקירות שהתנהלו אחרי הפימריס החברה שמרו על הפה ואולי עכשיו שאין להם מה להפסיד הם יפתחו את הפה ואז מי יקבל את הג'יפ?
ג. אולי הגיע הזמן שדוקי יכנס לעניינים ולעניות דעתי שווה לו כי לכל החברים ממילא יש כבר תיקי עזרה ראשונה,
ומה שנשאר זה רק לתת לכ-40 חברים מביתר מירס...
תוקן על ידי - המפחיד - 05/08/2003 17:19:26
נשלח ב-5/8/2003 19:41
60 מירסים ולא רק 40
נשלח ב-5/8/2003 22:51
ולחדשה המענינת: עזרא גוטליב המוגדר ככונן 571 שנמצא ב99 אחוזים מהמקרים בביתר .............
לא לא לא לא בטרקטור
פשוט נותק מהמירס
הייתם מאמינים?
נשלח ב-6/8/2003 12:34
אני פשוט לא מאמין שמישהו ינתק את עזרא,
כנראה שלא "הצלת חיים" מעניין אותם,
נשלח ב-6/8/2003 16:12
לא רק שניתקו את המירס של הצלה אלא אפי' את מכשירו שלו שמשלם עליו בכספו שלו ניתקו לו
עכשיו מישהוא יכול לומר שאת מי מהם מעניין "הצלת חיים"??????????????
נשלח ב-8/8/2003 00:20
נו כנראה יוסי מפחד שיבוא אירגון אחר ויקח לו את העסק שלו.
לדעתי תחזרו להצלה ירושלים,