בהצלה ירושלים העלו את רמת הכוננות ל"כתום" בעקבות הצום שיחול הערב ומחר ,צום תשעה באב.
בעקבות החום הרב שישרור מחר ולאור נסיון העבר יתכונו עשרות רבות של מתנדבים בכל רחבי העיר להגיש עזרה ראשונה לכל מי שיצטרך.
כמו כן מתנדבי הצלה רבים יחפו על הכותל המערבי בו יבואו היום ומחר עשרות אלפי אנשים.
בשם הנהלת הפורום נאחל לכל בית ישראל צום קל ושנזכה לביאת משיח צדקנו ולבניין בית המקדש במהרה בימינו.
נשלח ב-8/8/2003 00:08
מפחיד יקירי אם התכוונת לדברי הצלה -מד"א על "עשרות אופנועים ואמבולנסים" ,הוא ציטט את יתד נאמן ביום רביעי שכתב את הכתבה,לארגון הצלה ירושלים אין (עדיין)עשרות אופנועים ואמובלנסים אולם ע"פ ידיעתי יש קרוב לעשרים אופנועים ומספר אמבולנסים..
תודה שאתה דואג שהכל יהיה מדויק ותקין
חובשי "הצלה ירושלים" נערכים לאבטחת רבבות המתפללים בכותל המערבי בצום תשעה באב החל משעות הערב של יום רביעי עד מוצאי הצום ביום חמישי, בשיתוף מלא עם "מגן דוד אדום בישראל" ובתאום עם כוחות הביטחון הסטטוטורים.
ארגון "הצלה ירושלים" ו"מד"א" מקים חפ"ק מיוחד שיאויש ע"י חובשים בכירים במהלך כל שעות הצום. בנוסף יפוזרו בכל מחוז ירושלים והערים הסמוכות צוותים של מתנדבים מקצועיים ומיומנים שיצוידו עם מכשירי קשר משוכללים ועם ציוד רפואי משוכלל, כדי לקדם כל אירוע רפואי חריג. גם עשרות האופנועים והאמבולנסים של הארגון יגויסו למבצע.
חובשי הארגון ממליצים לקהל הרחב להימנע משהייה וחשיפה ממושכת לשמש.