בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כוננות "כתום" בהצלה לקראת צום תשעה באב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/8/2003 14:50 לינק ישיר 
כוננות "כתום" בהצלה לקראת צום תשעה באב

בהצלה ירושלים העלו את רמת הכוננות ל"כתום" בעקבות הצום שיחול הערב ומחר ,צום תשעה באב.

בעקבות החום הרב שישרור מחר ולאור נסיון העבר יתכונו עשרות רבות של מתנדבים בכל רחבי העיר להגיש עזרה ראשונה לכל מי שיצטרך.

כמו כן מתנדבי הצלה רבים יחפו על הכותל המערבי בו יבואו היום ומחר עשרות אלפי אנשים.

בשם הנהלת הפורום נאחל לכל בית ישראל צום קל ושנזכה לביאת משיח צדקנו ולבניין בית המקדש במהרה בימינו.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/8/2003 19:46 לינק ישיר 

חובשי "הצלה ירושלים" נערכים לאבטחת רבבות המתפללים בכותל המערבי בצום ט' באב

חובשי "הצלה ירושלים" נערכים לאבטחת רבבות המתפללים בכותל המערבי בצום תשעה באב החל משעות הערב של יום רביעי עד מוצאי הצום ביום חמישי, בשיתוף מלא עם "מגן דוד אדום בישראל" ובתאום עם כוחות הביטחון הסטטוטורים.

ארגון "הצלה ירושלים" ו"מד"א" מקים חפ"ק מיוחד שיאויש ע"י חובשים בכירים במהלך כל שעות הצום. בנוסף יפוזרו בכל מחוז ירושלים והערים הסמוכות צוותים של מתנדבים מקצועיים ומיומנים שיצוידו עם מכשירי קשר משוכללים ועם ציוד רפואי משוכלל, כדי לקדם כל אירוע רפואי חריג. גם עשרות האופנועים והאמבולנסים של הארגון יגויסו למבצע.

חובשי הארגון ממליצים לקהל הרחב להימנע משהייה וחשיפה ממושכת לשמש.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/8/2003 23:35 לינק ישיר 

שאלה
כמה אופנועים יש לאירגון הצלה ירושלים?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/8/2003 00:08 לינק ישיר 

מפחיד יקירי אם התכוונת לדברי הצלה -מד"א על "עשרות אופנועים ואמבולנסים" ,הוא ציטט את יתד נאמן ביום רביעי שכתב את הכתבה,לארגון הצלה ירושלים אין (עדיין)עשרות אופנועים ואמובלנסים אולם ע"פ ידיעתי יש קרוב לעשרים אופנועים ומספר אמבולנסים..
תודה שאתה דואג שהכל יהיה מדויק ותקין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כוננות "כתום" בהצלה לקראת צום תשעה באב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext