אשה צעירה נפטרה לאחר שעה וחצי של החייאה
בירושלים התקבלה קריאה על אשה לאחר התעלפות.
חברי "הצלה ירושלים" הגיעו למקום תוך שניות ספורות ודיווחו על החייאה מלאה לאשה בת 48 הצוות עשה הנשמות ועיסוים וכן נתן שוקים חשמליים והצליח להחזיר דופק עוד קודם בואו של הנט"ן.
החברים משה פרייאנד, חיים ויינגרטן, דוד שמידט ומאיר אקער יחד עם צוות מד"א עמלו למעלה משעה וחצי בו הצליחו להחזיר דופק ובזכות התעקשותו של הרופא דר' גי'ק אף הצליחו לפנותה לבי"ח. אך כאמור לצערינו נפטרה האשה לאחר זמן מועט בביתה"ח.
ברוך דיין האמת.
|
|