בירושלים נכנס לשמש פראמדיק זוהר גלאי.
זוהר ידוע כאדם נחמד ונעים הליכות. ויחסו החם לכל מתנדב ועובד.
זוהר אהוד במיוחד על חברי"הצלה ירושלים" שתמיד עומד לימינם ויודע להתייחס בצורה יפה ומאוד אוהדת.
נאחל לו הצלחה בתפקיד ושימשיך בדרכו המיוחדת.
נשלח ב-7/8/2003 23:49
ברכות מקרב הלב לזוהר גלאי היקר, האיש עם החיוך הנצחי!!
שתזכה להמשיך ולהציל חיים כפי שהינך עושה עד היום בטוב לב מדהים וברגש ולב אוהב.