מד"א ארצי טיפל בנפגעים בשני פיגועים היום
מד"א דיווח היום על שני פיגועים וכוחות מד"א הגיעו במהירות לשני המוקדים וטיפלו בנפגעים ופינו אותם לבתי החולים.
הפיגוע הראשון היה בראש העין.
מחקירת הפיגוע עולה כי המחבל בראש העין הצליח להכנס למרכול "חצי קופה" במרכז המסחרי בשכונת "נווה אפק" בראש העין מכניסה אחורית, הוא הגיע עד לקופות ושם פוצץ את המטען שהיה בתיק גב שנשא, מעט לפני השעה 9:00.
6 מתוך הפצועים הגיעו לביה"ח "בילינסון" ובהם אם ובנה בן ה-5 שמצבם קל, 2 פצועים נוספים במצב קשה ועוד שני פצועים במצב בינוני, פצועה אחת הגיעה לבית החולים "השרון" ועוד שני פצועים במצב קל הגיעו לבית החולים "שיבא" בתל השומר. 3 פגועי הלם הגיעו לבי"ח "בילינסון". גופתו של המחבל נמצאה במקום.
הפיגוע השני היה באריאל.
בתחנת האוטובוס בכניסה לאריאל נורה חשוד פלסטיני לאחר שזוהה. אש נפתחה לעברו. מהירי התפוצץ מטען הנפץ שהיה על גופו. עמו נהרג ישראלי ונפצעו קשה שניים אחרים.
כוחות מד"א פינו את הנפגעים לבתי החולים.
תנחומינו למשפחות ההרוגים ותפילתינו ותקוותינו למשפחות הפצועים כי יזכו לראותם בקרוב שלמים ובריאים בביתם.
|
|