מד"א ים השיב את התינוק הנעזב לבית החולים
תושבי מזרח ירושלים מצאו אמש תינוק בן יומו נטוש בעליה לשכונת א טור במזרח ירושלים.
התינוק הועבר לתחנת המשטרה באיזור והשוטרים מיהרו להזעיק את מד"א שהעביר את התינוק להדסה הר הצופים בירושלים ,נפתחה חקירה לאיתור אם הפעוט.
מבית החולים נמסר שמצבו של התינוק מוגדר טוב.
(יתד נאמן)
|
|