מד"א ארצי פנה היום למתנדבי ועובדי מד"א אשר עברו חיסון נגד אבעבועות שחורות בבקשה לתרום דם ופלזמה מחר יום שני בין 9:00 ל=16:00 במרכז מד"א. התרומה חשובה ביותר.