מי שלא היה לא יבין... חשוב...
שתדעו , כל מי שנמצא עכשיו בזירת הפיגן...
שכל מי שלא היה שם, ומכיר את הריח , המראות, הצרחות, הבלאגן, הפצועים, ואח"כ את הנקיונות באמבולנס,
חושבים עליכם, יודעים מה עובר בראש שלכם,
זה לא קל, זה לא פשוט אבל חייבים להמשיך,
בקרו את הפצועים שפיניתם בנסיעה הבאה שתגיעו לביה"ח,
תראו לכולם שאנחנו לא מתייאשים וכך נוכל להמשיך...
|
|