בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קרן היסוד תורמת 4 אופנועים ל"הצלה י-ם "

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/8/2003 07:13 לינק ישיר 
קרן היסוד תורמת 4 אופנועים ל"הצלה י-ם "

אגודת "קרן היסוד" החליטה לתרום לארגון הצלה ירושלים ארבעה אופנועים אשר ישמשו את מערך ההצלה בירושלים.
האופנועים יחולקו לבית שמש,בית וגן,נוה יעקב ומרכז העיר.

יחידת האופנועים גודלת מידי יום וארגונים רבים אשר ראו את הנחיצות והיעילות של האופנועים הביעו את רצונם לתרום אופנועים נוספים וערכות החייאה חדשות ל"הצלה ירושלים".

בקרוב אם כן, נראה את האופנועים החדשים תרומת "קרן היסוד" ברחובות העיר יוצאות לאירועי הצלה וחירום ומגישות עזרה לנפגעים ולנזקקים.

מכאן שלוחה התודה והברכה לקרן היסוד על התרומה הנפלאה והמבורכת לארגון החשוב ומאחלים למנהלי ואנשי האגודה ברכה,הצלחה, בריאות וכל טוב .




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 02:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מוקדש באהבה לשטייגען..
יחידת האופנועים של הצלה ירושלים בראשית דרכה..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/8/2003 21:08 לינק ישיר 

למה אין תמונות??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קרן היסוד תורמת 4 אופנועים ל"הצלה י-ם "
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext